اپل دومین فروشگاه خرده فروشی مورد انتظار را در برلین رونمایی می کند، یک تصویر زمینه جدید منحصر به فرد برای دستگاه های شما

علاوه بر این، این شرکت اخیراً شروع به استخدام کرده است برای دو فروشگاه جدید اپل در هند، که مشتریان را هیجان زده کرده است، زیرا این دو فروشگاه اول در کشور خواهند بود.

مدتی است که شایعات مربوط به یک فروشگاه جدید اپل در برلین آغاز شده است. اکنون، این شرکت بالاخره صفحه خرده فروشی Rosenthaler Strasse را تبلیغ می کند که انتظار می رود به زودی باز شود.

شایعات در مورد این دومین فروشگاه در برلین از چند سال پیش شروع شد، اما تنها امسال بود که آنها منظم تر شدند. هفته گذشته، 9to5Mac گزارش کرد که فروشگاه Rosenthaler Strasse ممکن است در هفته های آینده باز شودو اکنون اپل تایید کرده است که به زودی باز خواهد شد.

آیا در مورد این فروشگاه جدید هیجان زده اید؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

علاوه بر تمام تأثیرات COVID-19، اپل روی فروشگاه های جدید تمرکز کرده است. جمعه گذشته، این شرکت بازگشایی خود را آغاز کرد فروشگاه Grove در لس آنجلس، با فضای بیشتر. تیم کوک مدیر عامل اپل و تد لاسو ستاره ها از جمله حاضران در افتتاحیه فروشگاه بودند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بنابراین صفحه اپل استوراین شرکت می نویسد:



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

با اعلام این شرکت که فروشگاه “به زودی باز می شود”، هنوز مشخص نیست که چه زمانی این اتفاق می افتد. کاربر توییتر فروشنده عکسی از جلوی فروشگاه Rosenthaler Strasse منتشر کرد که نشان می‌دهد احتمالا ظرف چند هفته آینده خواهد بود.

ما از همه کسانی که ایده های خود را اجرا می کنند، چیز جدیدی را امتحان می کنند یا از صفر شروع می کنند، حمایت می کنیم. زیرا همه چیز در میته امکان پذیر است. و دقیقاً به همین دلیل است که ما اینجا هستیم.

برای جشن افتتاحیه فروشگاه Rosenthaler Strasse، اپل همچنین والپیپر جدیدی را برای آیفون، آیپد و مک با الهام از این فروشگاه معرفی کرد که می توانید از اینجا دانلود کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: