اپل دومین کلاس Impact Accelerator را معرفی کرد

پس از شتاب دهنده ضربه ای درجه دوم، شرکت ها برای فرصت های تجاری با اپل در نظر گرفته می شوند زیرا تلاش می کند تا سال 2030 به بی طرفی کربن در کل زنجیره تامین تولید خود دست یابد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به گفته این شرکت، برنامه Impact Accelerator سال گذشته با هدف اطمینان از اینکه “کار استراتژیک و سرمایه گذاری های شرکت برای حفاظت از محیط زیست نیز به گسترش دسترسی به فرصت ها برای جوامع رنگین کمک می کند” راه اندازی شد.

مربوط:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


امروز اپل دومین کلاس Impact Accelerator خود را معرفی کرد. این گروه متشکل از 16 کسب‌وکار محیط‌زیست سیاه‌پوست، اسپانیایی/لاتینکس و بومی بخشی از ابتکار عدالت نژادی و عدالت این شرکت است که تقریباً 130 میلیون دلار برای گسترش دسترسی به سهام در آموزش سرمایه‌گذاری کرده است و بنیان‌گذاران برنامه‌ها و فن‌آوران بیشتری را از پس‌زمینه‌های کمتر معرفی شده ارتقا می‌دهد. و سرمایه گذاری بیشتر در سازمان های عدالت کیفری و عدالت محیطی.

این شرکت ها در یک برنامه سه ماهه با هدف تسریع پیشرفت به سمت اهداف خود و تسریع گذار به اقتصاد سبز در ایالات متحده شرکت خواهند کرد.

از زمان شرکت در این برنامه، شرکت‌های حاضر در کلاس افتتاحیه Impact Accelerator شاهد افزایش شناخت کار خود در صنعت و جوامع محلی خود بوده‌اند و با رهبران بخش دولتی و خصوصی مرتبط بوده‌اند که فضای راه‌حل‌های مبتنی بر داده را در سطوح محلی و ایالتی پیش می‌برند و کلیات خود را دیده‌اند. فرصت های تجاری گسترش می یابد در حال حاضر چندین نفر به عنوان بخشی از شبکه زنجیره تامین این شرکت با اپل کار می کنند و هر شرکت در فرصت های انتخابی برای ارزیابی تجارت بالقوه با اپل شرکت کرد.

در اینجا می توانید با شرکت هایی که در برنامه شتاب دهنده ضربه شرکت می کنند آشنا شوید.

رهبران و تیم‌هایشان آموزش‌های شخصی‌سازی شده‌ای دریافت خواهند کرد که دانش و ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت به‌عنوان تامین‌کننده اپل، دسترسی به مربیان و کارشناسان اپل برای کمک به همسوسازی اولویت‌های شرکت با اهداف زیست‌محیطی، و فرصت‌های بورسیه با برنامه‌های آموزشی پیشرو با تمرکز بر زنجیره تامین را فراهم می‌کند. و رشد.

لیزا جکسون، معاون محیط‌زیست، سیاست و ابتکارات، رسانه‌های اجتماعی اپل گفت: «مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی مستلزم این است که برای توسعه راه‌حل‌های نوآورانه و در عین حال توانمندسازی و ارتقای جوامعی که برای محافظت از آنها تلاش می‌کنیم، گرد هم آییم. ما از اینکه این گروه پویا از نوآوران با کمک شتابدهنده تأثیر خود، کار مهم خود را به سطح بعدی می‌رسانند، بسیار هیجان‌زده هستیم و مفتخریم که تعهد خود را برای همکاری با شرکای سراسر کشور برای اطمینان از پیشرفت و عدالت زیست‌محیطی عمیق‌تر کنیم. دست در دست. در دست.”

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی