اپل رتبه اول را در مطالعه صمیمیت برند برای گروه فناوری و مخابرات دارد

[ad_1]

در مطالعه MBLM’s Brand Intimacy 2022، اپل رتبه اول را در رده فناوری و ارتباطات از راه دور کسب کرد. این مطالعه در ماه آوریل اعلام شد، اما بخش‌های جدیدی از گزارش اکنون در دسترس است 9to5Mac پیش از این گزارش شده بود که اپل از نظر نحوه ارتباط مصرف کنندگان با برندهایی که استفاده می کنند و دوست دارند، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و پس از تسلا (مقام دوم) و دیزنی (مقام اول) قرار دارد.

سونی و اندروید در رده فناوری و مخابرات دوم و سوم شدند. برندهای باقی مانده در بین 10 برند برتر این صنعت عبارتند از: مایکروسافت، انویدیا، اچ تی سی، اچ پی، ادوبی، آی بی ام و دل.

ماریو ناتارلی، شریک مدیریتی MBLM، گفت: «تکنولوژی و ارتباطات به طور پیوسته در مطالعه صمیمیت برند ما در طول سال‌ها پیشرفت کرده‌اند و اهمیت روزافزون این مقوله را در زندگی روزمره ما نشان می‌دهد. این روند توسط کووید تسریع شده است، که ما را مجبور کرده است برای برقراری ارتباط، کار، اطلاع رسانی، سرگرمی، اجتماعی شدن و حفظ رفاه خود به شدت به فناوری تکیه کنیم. برندها از این تغییر استفاده کرده و خدمات خود را بهبود بخشیده اند تا بیشتر در زندگی مصرف کنندگان جا بیفتند، روندی که ما شاهد ادامه آن هستیم، حتی با بازگشت تدریجی به حالت عادی جدید.

هنگامی که در مورد اپل صحبت می شود، کاربران Apple Music، ویژگی های اپل مربوط به سلامت، ایمنی و اینکه چگونه محصولات این شرکت زندگی مردم را بهبود می بخشد را برجسته می کنند. جالب اینجاست که ایموجی که مردم بیشتر با اپل در ارتباط هستند، ایموجی التماس‌آمیز است.

apple-ranks-one-9to5mac

در مطالعه امسال MLBM، اپل در مجموع رتبه سوم را کسب کرد و برترین برند فناوری و مخابرات است، اما برای چندین سال صمیمی‌ترین برند در این مطالعه بود، آخرین مورد در مطالعات COVID 2020 و 2021.

در اینجا آنچه که مطالعه MLBM در مورد رتبه اول اپل در فناوری و ارتباطات راه دور و در مجموع سومین نتیجه گیری می کند، آمده است:

نتایج برای اپل، همانطور که در مطالعه امسال نشان داده شد، سطح بالایی از ارتباط عاطفی است که بر تصمیم گیری مصرف کننده و نحوه صحبت و احساس آنها در مورد برند تأثیر می گذارد. محصولات، خط‌مشی‌ها، خدمات و بازاریابی اپل برای ایجاد تجربیات منحصربه‌فرد، برآورده کردن نیازهای مشتری، ارتباط و تعامل با کاربران با هم کار می‌کنند.

گزارش کامل را می‌توانید اینجا ببینید.

به عنوان یک کاربر اپل چه احساسی دارید؟ آیا فکر می کنید این مطالعه با تجربه شما منطقی است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی