اپل رسماً Apple Card Family را برای اشتراک گذاری با اعضای خانواده معرفی کرد

کاربران اپل کارت قادر خواهند بود بین دو نوع اشتراک گذاری مختلف یکی را انتخاب کنند. با «فقط مجاز به خرج کردن»، کاربران مهمان به کل موجودی، تنظیمات و سابقه تراکنش دسترسی نخواهند داشت. برای فعال کردن این ویژگی‌ها برای اعضای مهمان، دارنده کارت باید گزینه «به‌عنوان مالک مشترک» را انتخاب کند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

صاحب کارت می تواند برای هر کاربر مهمان محدودیتی برای هزینه تعیین کند. هنگامی که این ویژگی در دسترس قرار گرفت، اپل کارت را می توان با اعضای خانواده 13 ساله یا بالاتر به اشتراک گذاشت و گزینه های اختصاصی برای والدین برای کنترل مخارج فرزندانشان وجود خواهد داشت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ما Apple Card Family را طراحی کردیم زیرا فرصتی را دیدیم تا روشی را که همسران، شرکا و افرادی که بیشتر به آنها اعتماد دارید، کارت‌های اعتباری را به اشتراک می‌گذارند و با هم اعتبار جمع می‌کنند، دوباره اختراع کنیم. عدم شفافیت و درک مصرف‌کننده از نحوه محاسبه امتیازات اعتباری وجود ندارد جنیفر بیلی، معاون اپل در Apple Pay، گفت: دارنده حساب اصلی از یک کارت اعتباری استفاده می‌کند، زیرا دارنده حساب اصلی از مزایای ایجاد اعتبار سابقه اعتباری قوی برخوردار است، در حالی که دیگری این کار را انجام نمی‌دهد. مردم تاریخچه اعتباری خود را با هم به عنوان یکسان بسازند.”

دارنده Apple Card می‌تواند از دیگران دعوت کند تا کارت خود را به اشتراک بگذارند و هزینه‌های همه در برنامه Wallet را پیگیری کنند. این کد همچنین نشان می دهد که روزانه نقدی نیز برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همانطور که برای اولین بار توسط 9to5Macاپل امروز ویژگی جدیدی به نام «Apple Card Family» را در رویداد ویژه «Spring Loaded» خود معرفی کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق اشتراک‌گذاری خانواده iCloud، همان اپل کارت را با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارند.