اپل رویای آمریکایی اکنون با یک کیسه حمل و نقل جمعیت عظیم باز است

اپل امروز به طور رسمی آخرین فروشگاه خرده فروشی خود را در ایالات متحده، واقع در مرکز خرید آمریکایی رویای بزرگ در شرق رادرفورد، نیوجرسی افتتاح کرد. فروشگاه جدید دارای جدیدترین طراحی است که اخیراً در دیگر مکان‌های جدید اپل استور در سراسر جهان دیده‌ایم، و افتتاحیه باشکوه امروز جمعیت زیادی را به خود جلب کرد…

همانطور که برای یک فروشگاه در چنین مرکز خرید عظیمی در یک شهر بزرگ انتظار دارید، جمعیت زیادی برای جشن افتتاحیه امروز حضور داشتند. تصاویر و ویدیوهای ارسال شده در توییتر نشان می دهد که این خط تا سطح بالایی مرکز خرید کشیده شده است.

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت


همانطور که اشاره شد گریگوری مک فادن در توییترکسانی که در افتتاحیه بزرگ امروز شرکت کردند یک کیف مخصوص از اپل دریافت کردند که دارای لوگوی رنگارنگ اپل با الهام از آثار هنری استفاده شده در این فروشگاه بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

Apple American Dream جدیدترین ویژگی‌های طراحی اپل استور را ارائه می‌دهد که در دیگر فروشگاه‌های اخیراً افتتاح شده استفاده شده است. این شامل مواردی مانند یک قسمت اختصاصی وانت، سینی‌های جدید برای امروز در جلسات اپل و موارد دیگر است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

رویای آمریکایی پس از مرکز خرید آمریکا در مینه سوتا، دومین مرکز خرید بزرگ در ایالات متحده محسوب می شود. American Dream با مساحتی بالغ بر 3 میلیون فوت مربع، نه تنها فروشگاه های زیادی دارد، بلکه دارای جاذبه های سرگرمی متعددی از جمله پارک آبی DreamWorks است.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی آیا از فروشگاه جدید Apple American Dream بازدید کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید! در غیر این صورت می توانید از دوشنبه تا شنبه از ساعت 11 صبح تا 9 شب به آن مراجعه کنید. به دلیل قانون نیوجرسی مبنی بر منع بازگشایی مراکز خرید در روزهای یکشنبه، فروشگاه تعطیل است.

همانطور که قبلا گزارش دادیم، مرکز خرید رویای آمریکایی که این فروشگاه جدید در آن باز است، دیدنی است: