اپل سرمایه گذاری ایالات متحده را با قرارداد جدید چند میلیارد دلاری Broadcom برای فناوری 5G گسترش می دهد

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

در سال 2019، شایعه شده بود که اپل در حال تلاش برای به دست آوردن فرکانس رادیویی Broadcom یا بخش RF از تجارت تراشه های بی سیم خود است. این شایعات در نهایت بی نتیجه ماند و Broadcom در نهایت تصمیم گرفت شرکت را نفروشد.

اپل همچنین در حال کار بر روی نسخه های خود از سایر اجزای آیفون، مانند تراشه های فرکانس رادیویی و قطعات شارژ بی سیم است که در حال حاضر توسط Broadcom عرضه می شوند.

اپل می گوید این سرمایه گذاری به عنوان بخشی از اعلامیه این شرکت در سال 2021 برای سرمایه گذاری 430 میلیارد دلاری در اقتصاد ایالات متحده طی پنج سال انجام می شود. همانطور که در حال حاضر است، اپل می گوید که “در مسیر رسیدن به هدف خود از طریق هزینه های مستقیم با فروشندگان آمریکایی، سرمایه گذاری در مرکز داده، هزینه های سرمایه ای ایالات متحده و سایر هزینه های ملی است”.

اپل یک شراکت بزرگ جدید با Broadcom، یکی از شرکای قدیمی خود را اعلام کرده است. مشارکت جدید، که اپل می گوید یک “معامله چند میلیارد دلاری” است، باعث می شود که Broadcom تعدادی از اجزای کلیدی فرکانس رادیویی 5G را در ایالات متحده توسعه دهد و بسازد.

اپل در یک بیانیه مطبوعاتی در روز سه شنبه اعلام کرد:

امروز، اپل یک قرارداد چند ساله جدید چند میلیارد دلاری با Broadcom، یک شرکت آمریکایی پیشرو در فناوری و تولید پیشرفته، اعلام کرد. از طریق این همکاری، Broadcom اجزای فرکانس رادیویی 5G – از جمله فیلترهای FBAR – و اجزای اتصال بی سیم پیشرفته را توسعه خواهد داد. فیلترهای FBAR در چندین مرکز تولید و فناوری کلیدی ایالات متحده، از جمله فورت کالینز، کلرادو، جایی که Broadcom یک مرکز عمده دارد، طراحی و ساخته خواهد شد.

اپل می گوید در حال حاضر به پشتیبانی از بیش از 1100 شغل در تاسیسات تولید فیلتر FBAR Broadcom در فورت کالینز، کلرادو کمک می کند. مشارکت با اپل به Broadcom اجازه می دهد تا “به سرمایه گذاری در پروژه های اتوماسیون حیاتی و توسعه تکنسین ها و مهندسان ادامه دهد.”

توافق با Broadcom در حالی صورت می‌گیرد که اپل همچنان به توسعه فناوری داخلی خود برای مواردی مانند بلوتوث و اجزای Wi-Fi ادامه می‌دهد. این به اپل اجازه می‌دهد تا اتکای خود به قطعات شرکت‌هایی مانند Broadcom را کاهش دهد. به عنوان مثال، ظاهراً اپل در حال توسعه یک تراشه ترکیبی Wi-Fi و بلوتوث است که می تواند در اوایل سال 2025 معرفی شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی