اپل سرویس اشتراک بازی «Apple Arcade» را از طریق اپ استور اعلام کرد

[ad_1]

اپل امروز از سرویس اشتراک بازی جدیدی رونمایی کرد که آن را “Apple Arcade” می نامد. این به کاربران iOS، macOS و tvOS این امکان را می‌دهد که هزینه ماهانه ثابتی بپردازند و از طریق اپ استور به مجموعه‌ای از برنامه‌های غیرقابل پرداخت دسترسی داشته باشند.

اپل با تعداد انگشت شماری از ناشران و توسعه دهندگان برای Apple Arcade کار می کند. این شرکت اعلام کرد که این سرویس بازی‌ها را در موبایل، دسکتاپ و اتاق نشیمن یکسان می‌کند، که اشاره‌ای واضح به بازی‌های macOS، tvOS و iOS است.

اپل می گوید که با یک “اشتراک یکباره”، Apple Arcade به شما امکان دسترسی به بیش از 100 بازی جدید و انحصاری را می دهد. Arcade یک منطقه جدید در اپ استور خواهد بود، با یک برگه جدید در پایین.

شما می توانید بازی های Apple Arcade را مستقیماً از اپ استور و بدون اشتراک خود دانلود و بازی کنید. این بازی ها بر روی آیفون، آی پد، مک و اپل تی وی قابل اجرا خواهند بود. همگام‌سازی بین همه دستگاه‌های شما و پخش آفلاین نیز وجود دارد. همه بازی‌ها «همه چیزهایی هستند که می‌توانید بازی کنید» بدون تبلیغات یا خرید درون‌برنامه.

  • بیش از 100 بازی جدید و انحصاری
  • بدون تبلیغات یا خرید اضافی
  • در تمام دستگاه های خود بازی کنید
  • بازی آفلاین

اپل قیمت اپل آرکید را فاش نکرد. این سرویس اواخر پاییز امسال در بیش از 150 کشور راه اندازی خواهد شد.

سرویس اشتراک بازی اپل اولین بار در اوایل سال جاری شایعه شد، اما امروز اعلام رسمی این سرویس توسط اپل است. این در حالی است که این شرکت به طور چشمگیری سرمایه گذاری خود را در خدماتی از جمله ویدئو، اخبار و موارد دیگر افزایش می دهد.

9to5Mac را دنبال کنید

9to5Mac به صورت زنده در تئاتر استیو جابز در اپل پارک پخش می شود و پوشش مستمر رویداد امروز “It’s Showtime” را ارائه خواهد کرد. ما را در مرکز اخبار زنده ما در اینجا دنبال کنید، و همچنین ما را در توییتر دنبال کنید.

کوپرتینو، کالیفرنیا – اپل امروز Apple Arcade را معرفی کرد، یک سرویس اشتراک بازی که بیش از 100 بازی جدید و انحصاری را شامل می‌شود، از جمله نسخه‌های اصلی از سازندگان مشهور Hironobu Sakaguchi، Ken Wong، Will Wright و ده‌ها بازی دیگر. بازی‌های Apple Arcade بازی‌ها را بازتعریف می‌کنند و بر اساس اصالت، کیفیت، خلاقیت، سرگرمی و جذابیت برای گیمرها در هر سنی تنظیم می‌شوند. Apple Arcade به مشتریان این آزادی را می دهد تا هر بازی را از مجموعه عناوین دستچین شده خود که به دلخواه خود قابل بازی هستند، بدون تبلیغات، ردیابی تبلیغات یا خریدهای اضافی، امتحان کنند و به حریم خصوصی کاربر احترام بگذارند.

اپ استور با نزدیک به 300000 بازی رایگان و پولی، سریعترین و سریعترین پلتفرم بازی در جهان است. صدها میلیون گیمر در سراسر جهان از بازی‌های رایگان پشتیبانی شده توسط تبلیغات یا خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کنند. بازی‌های پولی اغلب مورد تحسین منتقدان قرار می‌گیرند و افرادی که آن‌ها را بازی می‌کنند مورد علاقه قرار می‌گیرند، اما رقابت با بازی‌های رایگان سخت است، بنابراین حتی بهترین‌های این بازی‌ها فقط به مخاطبان کمتری رسیده‌اند. با سادگی یک اشتراک، Apple Arcade بازی‌هایی از این قبیل را برای بیش از 1 میلیارد مشتری بازی App Store به ارمغان می‌آورد. Apple Arcade افزودنی عالی به کاتالوگ بسیار محبوب بازی‌های رایگان در اپ استور است که iOS را به پلتفرم برتر بازی برای گیمرها در هر سنی تبدیل می‌کند.

اپل نه تنها بازی‌ها را از Apple Arcade انتخاب می‌کند، بلکه در هزینه‌های توسعه نیز مشارکت می‌کند و برای زنده کردن بازی‌ها از نزدیک با سازندگان همکاری می‌کند. بازی‌های اپل آرکید که توسط برخی از تحسین‌شده‌ترین توسعه‌دهندگان بازی در جهان ساخته شده‌اند، مشتریان را با گیم‌پلی فوق‌العاده سرگرم‌کننده و داستان‌های همه‌جانبه سرگرم می‌کنند، در حالی که تخیل را با هنر و موسیقی اصیل جذب می‌کنند. این سرویس دارای بازی هایی از Annapurna Interactive، Bossa Studios، Cartoon Network، Finji، Giant Squid، Klei Entertainment، Konami، LEGO، Mistwalker Corporation، SEGA، Snowman، بازی های ustwo و ده ها بازی دیگر خواهد بود.

اپ استور بزرگترین و موفق ترین پلتفرم بازی در جهان است. فیل شیلر، معاون ارشد بازاریابی اپل در سرتاسر جهان، گفت: اکنون ما با Apple Arcade، بهترین سرویس اشتراک بازی برای موبایل، دسکتاپ و اتاق نشیمن، بازی را حتی بیشتر پیش می‌بریم. “ما در حال کار با برخی از نوآورترین توسعه دهندگان بازی های جهان هستیم تا بیش از 100 بازی جدید انحصاری برای بازی در iPhone، iPad، Mac و Apple TV ایجاد کنیم. بازی های Apple Arcade برای خانواده ها عالی هستند، به حریم خصوصی کاربران احترام می گذارند و شامل نمی شوند. تبلیغات یا نیاز به خریدهای اضافی دارید. ما فکر می کنیم که گیمرها در هر سنی عاشق Apple Arcade هستند.

Apple Arcade روشی نوآورانه را برای دسترسی به مجموعه ای از بازی های کاملاً جدید معرفی می کند که در هیچ پلت فرم تلفن همراه یا سرویس اشتراک دیگری در دسترس نخواهد بود. به جای پرداخت پیش پرداخت برای هر بازی، اشتراک Apple Arcade به بازیکنان این امکان را می‌دهد که هر بازی را بدون ریسک در این سرویس امتحان کنند. از آنجایی که هر بازی شامل دسترسی به تجربه کامل، از جمله تمام ویژگی‌های بازی، محتوا و به‌روزرسانی‌های آینده است، نیازی به خرید اضافی نخواهد بود. همه بازی‌ها به‌صورت آفلاین قابل بازی خواهند بود و بسیاری از بازی‌ها از کنترلرهای بازی پشتیبانی می‌کنند. از آنجایی که مشترکین می‌توانند بازی‌های Apple Arcade را در iPhone، iPad، Mac و Apple TV انجام دهند، می‌توانند از جایی که بازی را متوقف کرده‌اند، ادامه دهند، حتی اگر آن‌ها را انجام دهند. سوئیچ دستگاه ها بازی های جدید به طور منظم به این سرویس اضافه می شود.

Apple Arcade در پاییز 2019 در بیش از 150 کشور از یک برگه جدید در App Store در iOS، macOS و tvOS راه اندازی خواهد شد. توسعه دهندگانی که علاقه مند به در نظر گرفتن Apple Arcade هستند باید به developer.apple.com/apple-arcade مراجعه کنند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی