اپل سیاست های سختگیرانه تر کار حضوری را به دلیل COVID-19 به تعویق می اندازد

گام بعدی در این رویکرد مرحله‌ای، بازگرداندن کارمندان به دفتر سه روز در هفته در تاریخ 23 مه بود، به‌طور خاص که به کار حضوری در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه نیاز داشت. با این حال، این مرحله در فرآیند همان چیزی است که اپل اکنون به تاخیر انداخته است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


اپل همچنین سیاست های ماسک خود را افزایش می دهد و اکنون کارمندان خود را ملزم به پوشیدن ماسک در تمام مناطق مشترک می کند.

همانطور که برای اولین بار توسط بلومبرگاپل همچنان از کارمندان می خواهد که دو روز در هفته شخصاً کار کنند، اما طبق برنامه ریزی اولیه، این میزان در 23 می به سه روز در هفته افزایش نمی یابد. این شرکت این الزام را به طور نامحدود به تعویق می اندازد.

شایان ذکر است، این شرکت همچنین تاریخ جدیدی برای زمان اجرایی شدن این الزام تعیین نکرده است. با این حال، کارکنان هنوز باید دو روز در هفته شخصا کار کنند.

اپل به دلیل اصرار بر الزام کارمندان به کار حضوری مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا سیاست های این شرکت نسبت به سایر شرکت های دره سیلیکون محدودتر است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این تصمیم برای به تعویق انداختن بازگشت به سه روز در هفته به صورت حضوری نباید این منتقدان را مماشات کند. در واقع، ممکن است به انتقادهای بیشتری بر اساس این واقعیت منجر شود که اپل به افزایش موارد COVID-19 اذعان کرده است، اما همچنان به دو روز در هفته کار حضوری نیاز دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کارمندان اپل در 11 آوریل، پس از یک دوره دو ساله کار از راه دور که ناشی از همه گیری کووید-19 بود، شروع به بازگشت به کار حضوری کردند. این شرکت برنامه ریزی کرده بود که از یک رویکرد مرحله ای برای بازگشت به کار حضوری استفاده کند و در تاریخ 4 می به دو روز کار حضوری نیاز داشت.

اپل دوباره به دلیل افزایش موارد COVID-19 بازگشت خود را به برنامه های حضوری متوقف می کند. این شرکت در ابتدا گفت که کارمندان باید سه روز در هفته از هفته آینده در 23 مه به صورت حضوری کار کنند، اما اکنون این الزام را به تعویق می اندازد.

تغییرات در برنامه های اپل در حالی رخ می دهد که موارد ابتلا به کووید-19 دوباره در ایالات متحده و سایر کشورها افزایش یافته است. بر اساس داده های گردآوری شده توسط این سازمان، بستری شدن در بیمارستان نیز در حال افزایش است، اما با سرعت بسیار کمتری نیویورک تایمز.