اپل ضرب الاجلی برای بازگشت کارمندان به دفتر تعیین می کند

خبر از بلومبرگ مارک گورمن روزنامه نگار. بر اساس این گزارش، کارمندان شرکت باید سه روز در هفته به دفتر بازگردند. روزهای اجباری سه‌شنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها به اضافه روز سومی است که هر تیم می‌تواند آن را تعریف کند.

اخبار در حال حاضر @پایانه: اپل 5 سپتامبر را به عنوان آخرین مهلت بازگشت کارمندان به دفتر سه روز در هفته تعیین کرده است. این شامل روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و سومین روز تعیین‌شده توسط تیم‌های فردی است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل هنوز تصمیم خود را مبنی بر الزام کارمندان شرکت به بازگشت به کار حضوری سه روز در هفته از ماه آینده تایید نکرده است.

با وجود ضرب الاجل جدید، مشخص نیست که آیا اپل به برنامه جدید خود پایبند است یا تاریخ تعیین شده برای بازگشت به دفتر دوباره تغییر خواهد کرد. کارمندان شرکت اپل از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 در سال 2020 از خانه کار می‌کنند. تعدادی از کارمندان در اواخر سال 2020 به دفتر بازگشتند، در حالی که برخی دیگر ترتیبات کار از راه دور دائمی‌تر و انعطاف‌پذیرتر را انتخاب کردند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل به دلیل اصرار بر الزام کارمندان به کار حضوری مورد انتقاد قرار گرفته است، به خصوص که سیاست های این شرکت محدودتر از سایر شرکت های سیلیکون ولی است. در ماه می، یان گودفلو، مدیر یادگیری ماشین اپل، شرکت را به دلیل مخالفت با خط مشی کار حضوری ترک کرد.

پس از اینکه کارمندان اپل در آوریل امسال به کار حضوری بازگشتند، این شرکت به دلیل افزایش موارد COVID-19 اجرای برنامه های خود را به حالت تعلیق درآورد. روز دوشنبه، اپل ضرب الاجل جدیدی برای کارمندان شرکت خود برای بازگشت به دفتر تعیین کرد. از 5 سپتامبر، کارمندان باید حداقل چند روز در هفته شخصاً کار کنند.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

—مارک گورمن (@markgurman) 15 آگوست 2022

Goodfellow اکنون در گوگل کار می کند، که در مورد کار از خانه بسیار انعطاف پذیرتر از اپل است و سایر کارمندان اپل نیز تصمیم گرفته اند همین مسیر را دنبال کنند.