اپل طرح‌های پرداخت اپل کارت با بهره 0% را برای iPad، Mac، AirPods و موارد دیگر اضافه می‌کند

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی از آنجایی که بودجه نیاز به کارت اپل دارد، طبیعتاً به این معنی است که این پیشنهاد برای آینده قابل پیش‌بینی به ایالات متحده محدود خواهد شد. گلدمن ساکس گفته است که علاقه مند است اپل کارت را به بازارهای جغرافیایی بیشتری معرفی کند، اما در حال حاضر چیزی قریب الوقوع به نظر می رسد.

در گذشته، اپل با مشارکت اشخاص ثالث مانند Barclaycard تبلیغات مالی 0% را اجرا کرده است. اما اکنون که کارت اعتباری خود را دارد، به تدریج همه تبلیغات را به سمت اپل کارت در ایالات متحده منتقل می کند.

به گزارش بلومبرگ، بودجه جدید به مشتریان امکان می دهد محصولاتی مانند iPad، Mac، Apple Pencil، Pro Display XDR را در Apple Card خود در اقساط ماهانه، بیش از 12 ماه با سود 0% خریداری کنند. اپل برنامه های شش ماهه بدون بهره را برای محصولات ارزان تری مانند Apple TV، AirPods و HomePod ارائه خواهد کرد. این کمتر از 24 ماه تامین مالی رایگان است که توسط Apple Card برای خرید آیفون ارائه شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل برنامه های پرداخت مالی ماهانه 0% را به عنوان بخشی از استراتژی خود برای بهبود فروش آیفون اضافه کرد. دسترسی آسان تر به منابع مالی ارزان به این معنی است که افراد بیشتری می توانند از عهده خرید محصولات اپل برآیند. همین منطق در مورد دیگر سخت افزارهای اپل نیز صدق می کند. به همین ترتیب، برنامه ها ممکن است پذیرش خود اپل کارت را نیز افزایش دهند – که اپل در دراز مدت از آن درآمد کسب می کند.

درست مانند برنامه آیفون، خرید به تاریخچه تراکنش های اپل کارت اضافه می شود. پس از اتمام دوره سود 0% 6 یا 12 ماهه، موجودی موجودی به کارت اضافه می شود و طبق نرخ بهره استاندارد اپل کارت کاربر پرداخت می شود.

اپل در حال آماده شدن برای راه اندازی برنامه های پرداخت ماهانه Apple Card جدید است، مشابه آنچه در اواخر سال 2019 برای آیفون معرفی کرد. تیم کوک، مدیر عامل اپل، طی آخرین تماس سه ماهه درآمد خود گفت که این برنامه به زودی به سایر محصولات نیز گسترش خواهد یافت.