اپل طرح تامین مالی آیفون را برای کاربران اپل کارت امروز عرضه می کند: 0% سود 24 ماهه

اپل امروز خود را راه اندازی می کند طرح تامین مالی آیفون بدون بهره برای دارندگان اپل کارت امروز. همانطور که توسط TechCrunch گزارش شده استروش خرید امروز در فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل، Apple.com و اپلیکیشن اپل استور در iOS منتشر خواهد شد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش هاب Hyper USB-C


در حال حاضر، طرح اقساطی از آیفون و پوشش ضمانت‌شده AppleCare+ پشتیبانی می‌کند. در آینده، اپل ممکن است سخت افزار و خدمات بیشتری را به عنوان بخشی از کمپین گسترده تر این شرکت برای تبدیل مشتریان به مدل های حفظ اشتراک به این پیشنهاد اضافه کند.

مشتریان می توانند برنامه اقساط خود را از طریق رابط اپل کارت در برنامه کیف پول، مستقیماً در آیفون مدیریت کنند. بازپرداخت ماهانه به سادگی به حداقل پرداخت موجودی Apple Card اضافه می شود، بنابراین کاربران کارت اعتباری اپل باید همیشه بدانند که هر ماه چقدر سررسید است.

به عنوان یک تبلیغ اضافی در تعطیلات، Apple Card یک تبلیغ 6% بازگشت نقدی روی سخت افزار اپل راه اندازی کرده است. طرح اقساطی واجد شرایط برای این تبلیغ نقدی روزانه تقویت شده است. این تبلیغات تا 31 دسامبر ادامه دارد. پس از آن تاریخ، طرح اقساطی آیفون 3 درصد برگشت نقدی دریافت می کند.

گزینه جدید تامین مالی به عنوان بخشی از آخرین فراخوان درآمد سه ماهه اپل اعلام شد. این یک جایگزین مدرن برای گزینه تامین مالی قدیمی اپل استور است که توسط Barclays ارائه شده بود، که قبل از معرفی اپل کارت در ماه آگوست از آن خارج شد.

اگر اپل کارت دارید، می توانید از طریق آن کارت آیفون جدید خریداری کنید و گوشی را به صورت اقساط ماهانه در مدت 24 ماه با سود 0% پرداخت کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برنامه ارتقای آیفون موجود همچنان به عنوان گزینه ای برای کاربران آیفونی که اپل کارت ندارند ارائه می شود.