اپل طرح جدید کارت هدیه تعطیلات را راه‌اندازی می‌کند، سیاست بازگشت تمدید شده اکنون در حال اجرا است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.




[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برخی جزئیات دیگر:

  • فقط مواردی که مستقیماً از اپل، آنلاین یا در فروشگاه اپل خریداری شده باشند، می توانند به اپل بازگردانده شوند. محصولات اپل خریداری شده از سایر خرده فروشان باید مطابق با سیاست های مربوط به بازگشت و بازپرداخت آنها بازگردانده شوند.
  • لطفاً مطمئن شوید که کالایی که برمی‌گردانید با تمام سیم‌ها، آداپتورها و اسنادی که هنگام دریافت آن ارائه شده بود، دوباره بسته‌بندی شده باشد.
اپل علاوه بر راه‌اندازی راهنمای هدایای تعطیلات سالانه خود از امروز، به طور رسمی ارائه پنجره بازگشت طولانی خود را برای خریدهای تعطیلات آغاز کرده است. این بدان معناست که محصولات دریافتی بین 4 نوامبر 2022 تا 25 دسامبر 2022 تا 8 ژانویه 2023 قابل بازگشت هستند.

اقلام خریداری شده از فروشگاه اینترنتی اپل که بین 4 نوامبر 2022 تا 25 دسامبر 2022 دریافت می شوند، تا 8 ژانویه 2023 قابل بازگرداندن هستند. لطفاً توجه داشته باشید که سایر شرایط و ضوابط ارائه شده در خط مشی فروش و بازپرداخت از فروشگاه اینترنتی اپل عبارتند از هنوز معتبر است در مورد چنین اقلام خریداری شده قابل اجرا است. اقلام خریداری شده از طریق تامین مالی شرکت مخابراتی واجد شرایط بازپرداخت طولانی نیستند و مشمول خط مشی استاندارد بازگشت هستند. کلیه خریدهای انجام شده پس از 25 دسامبر 2022 مشمول خط مشی استاندارد بازگشت هستند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل در صفحه وب بازگشت و بازپرداخت خود، سیاست جدید بازگشت تعطیلات را توضیح می دهد. توجه داشته باشید که اقلام خریداری شده با کمک مالی شرکت مخابراتی برای این خط مشی تمدید شده واجد شرایط نیستند و همچنان تحت قانون استاندارد برگشت ۱۴ روزه قرار دارند.

اپل همچنین طرح جدیدی را برای کارت های هدیه تعطیلات راه اندازی کرد، مانند توسط مایکل استیبر مشاهده شد.