اپل عکس هایی از فروشگاه بازگشایی شده Grove لس آنجلس را به اشتراک می گذارد [Gallery]

بازدیدکنندگان می توانند از داخل The Grove یا West Third Street وارد فروشگاه جدید شوند که مستقیماً به منطقه ای که کاملاً به Apple Pickup اختصاص دارد منتهی می شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نه تنها این، بلکه در یک پست اینستاگرامجونو تمپل، بازیگر نقش کیلی در فیلم اصلی و برنده جایزه اپل، «تد لاسو»، از شرکت برای نشان دادن او در فروشگاه جدید Grove نیز تشکر کرد.

این فروشگاه کاملاً جدید که در قلب میدان فضای باز واقع شده است، تقریباً دو برابر ساختمان اصلی است و به گونه‌ای طراحی شده است که محل تجمع جدیدی برای جامعه لس آنجلس برای تجربه محصولات و خدمات باشد. اپل، کمک بگیرید. و درگیر شوید در جلسات رایگان Today at Apple یا پیاده روی های عکس محبوب در The Grove.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آیا تا به حال توانسته اید از این فروشگاه جدید دیدن کنید؟ تو در مورد آن چه فکر می کنی؟ در بخش نظرات به ما بگویید و فراموش نکنید که عکس های این یکی را ببینید:

در اینجا نحوه توصیف اپل فروشگاه جدید در a بیانیه مطبوعاتی:



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

اکنون، یک روز پس از بازگشایی، این شرکت چند عکس از فروشگاه به اشتراک گذاشته است، از جمله مشتریانی که محصولات اپل را بررسی می‌کنند و البته تیم کوک، مدیرعامل اپل و دیر اوبرین، معاون ارشد خرده‌فروشی + مردم، از مردم استقبال کرده‌اند. .

اپل چند هفته پیش اعلام کرد که فروشگاه اپل Grove را از لس آنجلس به مکان جدیدی منتقل می کند. حالا بالاخره برای عموم باز است. فروشگاه The Grove اپل در لس آنجلس یکی از برجسته ترین فروشگاه های این شرکت است. پس از دو دهه سابقه، اپل تصمیم گرفته است مکان خود را تغییر دهد تا مشتریان بیشتری را در خود جای دهد.