اپل فروشگاه جدیدی را در منطقه Gangnam کره جنوبی افتتاح کرد

[ad_1]

در اوایل این هفته، اپل چند عکس از فروشگاه خرده فروشی جدید خود در منطقه Gangnam کره جنوبی به اشتراک گذاشت. امروز، چهارمین فروشگاه این شرکت در این کشور آسیایی بالاخره به روی عموم باز است و با نمای شیشه ای منحصر به فرد که در طول روز تغییر ظاهر می دهد، پذیرای مشتریان است.

فروشگاه جدید اپل گانگنام اکنون باز است

همانطور که توسط اپل در وب سایت خود توضیح داده شده است، Apple Gangnam دارای یک صفحه جلویی با طراحی منحصر به فرد با ارتفاع دوگانه با شیب کاملاً جدید و روکش آینه ای است که انتقال از بالا به پایین را محو می کند. در نتیجه ظاهر نما با توجه به ساعات مختلف روز و یا حتی با توجه به فصل جاری تغییر می کند.

کل فروشگاه با مصالح منطقه از جمله میزها، دیوار چوبی، آرم، شیشه نما، دیوارهای سنگی و کف ساخته شده است. مانند سایر فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل، فروشگاه جدید اپل گانگنام به عنوان بخشی از برنامه‌های این شرکت برای خنثی‌سازی انتشار کربن تا سال ۲۰۳۰، ۱۰۰ درصد از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کند.

اولین مشتریانی که از فروشگاه جدید اپل در کره جنوبی بازدید کردند هدایای اختصاصی دریافت کردند. علاوه بر این، آنها همچنین توانستند در جلسات ویژه Today at Apple با گروه کی پاپ ADOR’s NewJeans شرکت کنند. Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده‌فروشی اپل، برای خوشامدگویی به مشتریان آنجا بود.

البته اپل گانگنام خدماتی مانند پیکاپ در فروشگاه و پشتیبانی فنی ارائه می دهد.

اپل گانگنام امروز درهای خود را در قلب منطقه پر جنب و جوش و شهرت جهانی گانگنام سئول گشود. این فضای جدید مشتریان را دعوت می کند تا طیف باورنکردنی محصولات و خدمات اپل را کشف کنند و از پشتیبانی درجه یک ارائه شده توسط متخصصان بسیار ماهر بهره مند شوند.

در ادامه می توانید تعدادی از عکس های روز افتتاحیه فروشگاه جدید را مشاهده کنید:

همچنین بخوانید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی