اپل فروشگاه جدیدی را در ووهان افتتاح می کند و منطقه مخصوص تحویل محصولات را به ارمغان می آورد

[ad_1]

این شنبه، اپل یک فروشگاه جدید در ووهان چین افتتاح کرد – اولین فروشگاه در استان هوبی. همچنین یک منطقه انحصاری حمل و نقل را افتتاح می کند که هرگز در کشور دیده نشده است و این امر باعث می شود مشتریان بتوانند محصولات سفارش داده شده را به صورت آنلاین تحویل بگیرند.

ما نمی‌توانیم برای افتتاح اولین فروشگاه اپل در استان هوبی هیجان‌زده باشیم. معاون ارشد اپل گفت: «این فروشگاه خرده‌فروشی برای اولین بار عناصر طراحی جدید را به چین می‌آورد و به مشتریان راه‌های بیشتری برای کشف ایده‌ها، کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات اپل یا آسان‌تر کردن سفارش آنلاین در فروشگاه می‌دهد.» رئيس جمهور. عملیات خرده فروشی و کارکنان Deirdre O’Brien.

با توجه به الف بیانیه مطبوعاتیاین فروشگاه خرده‌فروشی جدید اپل ووهان، جامعه محلی را دعوت می‌کند تا با اعضای تیم شرکت ارتباط برقرار کنند، ایده‌ها را از طریق امروز در جلسات اپل بررسی کنند و بهترین محصولات و خدمات اپل را تجربه کنند.

همراه با Apple Pickup Table، فروشگاه اپل در ووهان یک منطقه پیکاپ در فروشگاه ارائه می دهد که مشتریان می توانند در جلسات امروز اپل نیز شرکت کنند. محتوای دوره شامل عکاسی، فیلمبرداری، هنر و طراحی، موسیقی، برنامه نویسی و غیره است.

اپل می‌گوید فروشگاه خرده‌فروشی ووهان از کف‌های گرانیتی و دیوارهای چوبی برای روشن‌تر کردن و شفاف‌تر کردن لابی فروشگاه و مرکز خرید استفاده می‌کند.

آیا قصد بازدید از فروشگاه را دارید؟ زیباترین فروشگاه اپل که رفته اید کدام بوده است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

مربوط:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی