اپل قصد دارد آیفون، مک بوک پرو و ​​اپل واچ بسیار نازک تر را دوباره طراحی کند


ماه گذشته، اپل باریک ترین محصول خود را با iPad Pro M4 جدید معرفی کرد. M4 iPro Pro 13 اینچی با ضخامت 5.1 میلی‌متر، حتی از آی‌پاد نانو نیز باریک‌تر است.

به نظر می رسد که اپل قصد دارد رفتاری مشابه با بقیه خطوط تولید خود داشته باشد و آیفون، اپل واچ و مک بوک پرو را به میزان قابل توجهی باریک تر کند.

در آخرین ویرایش او برای روشن شدن خبرنامه، بلومبرگ مارک گورمن گزارش می‌دهد که آی‌پد پرو جدید «آغاز کلاس جدیدی از دستگاه‌های اپل» است که هدف آن این است که این محصولات «نازک‌ترین و سبک‌ترین محصولات در کلاس خود باشند».

گورمن این اطلاعات را تایید می کند اطلاعات، ادعا می کند که سری آیفون 17 شامل یک مدل جدید با طراحی کاملاً جدید است که به طور قابل توجهی باریکتر از مدل های فعلی آیفون است. او همچنین خاطرنشان می کند که اپل در حال کار بر روی نسخه های جدید مک بوک پرو و ​​آیپد پرو است که باریک تر از طراحی نسل فعلی هستند:

به من گفته شده که اپل اکنون بر روی توسعه یک گوشی بسیار نازک تر متمرکز شده است، به موازات خط تولید آیفون 17 در سال 2025. این شرکت همچنین در تلاش است تا مک بوک پرو و ​​اپل واچ را باریک تر کند. برنامه این است که جدیدترین iPad Pro شروع کلاس جدیدی از دستگاه های اپل باشد که انتظار می رود باریک ترین و سبک ترین محصولات در کلاس خود در کل صنعت فناوری باشند.

قابل توجه است که MacBook Pro با جدیدترین طراحی مجدد خود در سال 2021 ضخیم تر و سنگین تر شد. این طراحی مجدد با انتقال مک بوک پرو به Apple Silicon و همچنین بازگشت پورت هایی مانند MagSafe، HDMI و یک اسلات برای کارت SD مطابقت داشت.

گورمن قبلاً در مورد به اصطلاح «اپل واچ

مشخص نیست چه زمانی نسخه های نازک تر مک بوک پرو و ​​اپل واچ وارد بازار می شوند. نکته مهم در اینجا این است که M4 iPad Pro ظاهرا شروع زبان طراحی نسل بعدی اپل است.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی