اپل قصد دارد با وجود رشد فروش آنلاین، حتی بیشتر در فروشگاه های خرده فروشی سرمایه گذاری کند

[ad_1]

فروشگاه های اپل به دلیل مکانی که مشتریان نه تنها می توانند محصولات جدید بخرند، بلکه با فرهنگ شرکت نیز درگیر شوند، به خوبی شناخته شده اند. علیرغم رشد عظیم فروش آنلاین در سال‌های اخیر، اپل همچنان می‌خواهد در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود سرمایه‌گذاری بیشتری کند و قصد دارد فروشگاه‌های جدیدی در سراسر جهان افتتاح کند.

دیر اوبرین، معاون ارشد خرده‌فروشی اپل، در مصاحبه‌ای با Funke Mediengruppe (از طریق بلومبرگ) که این شرکت تلاش خود را برای ایجاد فروشگاه های خرده فروشی شگفت انگیز کاهش نخواهد داد. این گزارش اشاره می‌کند که اپل در طول همه‌گیری ویروس کرونا شاهد افزایش زیادی در فروش آنلاین بود زیرا چندین فروشگاه مجبور به تعطیلی چندین ماهه شدند.

با این حال، این بدان معنا نیست که شرکت مستقر در کوپرتینو بخش خرده فروشی را کنار می گذارد. برای کسانی که دوست دارند به فروشگاه اپل بروند، O’Brien اطمینان داد که موارد جدید در راه است. او همچنین استدلال کرد که در حالی که وب سایت اپل برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها و خدمات این شرکت عالی است، هیچ چیز مانند رفتن به فروشگاه برای بررسی محصول نیست.

در سایت آنلاین ما، مردم می توانند چیزهای زیادی در مورد محصولات بیاموزند. در یک فروشگاه، آنها می توانند آنها را لمس کنند و آنها را احساس کنند،” او به Funke گفت. ما قصد داریم فروشگاه های بیشتری را اضافه کنیم.”

هفته گذشته اپل یک فروشگاه خرده فروشی جدید افتتاح کرد در مسیر تاریخی رم، Via del Corso. ساختمان Palazzo Marignoli به معماری اصلی خود بازسازی شده است تا تاریخ و فرهنگ محلی حفظ شود و نه تنها یکی از نمادین ترین فروشگاه های اپل است، بلکه موزه ای برای کسانی است که از این مکان دیدن می کنند. این نشان می دهد که چقدر شرکت به تجربه خرده فروشی خود متعهد است.

فراموش نکنید که راهنمای ویژه ما را با همه چیزهایی که باید در مورد آن بدانید بررسی کنید فروشگاه های اپل.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی