اپل لنز Ultra Wide جدید آیفون 13 را با تصاویر زیبا برجسته کرد #ShotOniPhone

اپل با این تصاویر، مزایای Smart HDR 4، دیافراگم بزرگتر و همچنین میدان دید 120 درجه را برجسته می کند که محتوای بیشتری را به عکس اضافه می کند. از زمان معرفی لنزهای Ultra Wide با آیفون 11، اپل هر سال آن را بهبود بخشیده است. آیفون 13 دارای دیافراگم بزرگ تری است که صحنه های کم نور را بهبود می بخشد و همچنین باعث می شود اعوجاج طبیعی لنز کمتر قابل توجه باشد.

برای این کار، اپل به عکاسان Zerb Mellish، Cody Cobb، Jake Michaels، Jason Nocito، Ryan Caruthers و Julien James دستور داد. شما می توانید تمام تصاویر را در زیر بررسی کنید.

علاوه بر این، در مدل‌های Pro، کاربران می‌توانند با استفاده از ویژگی عکاسی ماکرو عکس بگیرند که به شما امکان می‌دهد تا ۲ سانتی‌متر به سوژه نزدیک‌تر شوید تا عکس بگیرید.

از آنجایی که اپل به گسترش دسترسی آیفون 13 در سرتاسر جهان ادامه می دهد، این شرکت همچنین در حال تبلیغ تمام ویژگی های جدید در تلفن های جدید خود است. اپل در اینستاگرام تعدادی عکس با لنز Ultra Wide از سری جدید آیفون 13 سفارش داد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب های گریپ dbrand برای آیفون 13


سیب سفارش شش عکاس برای عکس گرفتن با آیفون 13 و آیفون 13 پرو جدید. این سری #ShotOniPhone که “Expand Your Perspective” نامیده می شود، ترکیبات مختلفی را که کاربران می توانند با لنز فوق عریض ایجاد کنند، دارد.

همچنین، حتماً اینستاگرام اپل را برای عکس‌های بیشتر که تمام ویژگی‌های جدید آیفون 13 را برجسته می‌کند، بررسی کنید. آیا می‌خواهید بدانید که چگونه آن را با مدل‌های قبلی مقایسه می‌کنید و آیا ارزش دیدن را دارد؟ حتما بررسی آیفون 13 پرو ما را در اینجا بررسی کنید.



[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

اپل به طور خاص عکس هایی با لنز Ultra-Wide سفارش داد زیرا این لنز پیشرفت های عمده ای را به همراه داشت. به عنوان مثال، از آیفون 12 تا آیفون 13، حسگر لنز فوق عریض جدید می تواند 47 درصد نور بیشتری را در یک صحنه جمع آوری کند، در حالی که سنسور لنز فوق عریض در آیفون 13 پرو می تواند 92 درصد بهبودی را برای محیط های کم نور ایجاد کند.