اپل متا را به ریاکاری بیش از 47.5 درصد کاهش در فروش دیجیتال می خواند

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

ناظر بازار گزارش می دهد که فرد ساینز اپل اکنون پاسخ داده است.

ما همچنین در حال راه‌اندازی یک رابط پرداخت جدید هستیم تا سازندگان بتوانند ببینند کارمزدها و مالیات‌های شرکت‌های مختلف چگونه بر درآمد آنها تأثیر می‌گذارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Blockparty در حمله به برنامه های متا به Sainz پیوست.

برای کمک به کسب درآمد بیشتر سازندگان در پلت‌فرم‌های خود، رویدادهای آنلاین پولی، اشتراک‌های طرفداران، نشان‌ها و محصولات خبری مستقل رایگان آینده خود را تا سال ۲۰۲۳ برای سازندگان نگه می‌داریم. و زمانی که اشتراک درآمد را معرفی کنیم، کمتر از 30 درصدی که اپل و دیگران می گیرند […]

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل علیرغم انتقاد از اپل به دلیل کاهش 30 درصدی فروش اپ استور، متا را به دلیل ریاکاری خود در کاهش 50 درصدی ارائه دهندگان محتوای متاورس مورد انتقاد قرار داده است.

یکی از سخنگویان متا به CNBC گفت: “متا برای هر تراکنش تا 47.5٪ تخفیف کلی دریافت می کند. این شامل 30٪ “کارمزد پلت فرم سخت افزار” برای فروش های انجام شده از طریق فروشگاه Meta Quest است، جایی که برنامه ها و بازی ها را برای VR خود می فروشد. علاوه بر این، Horizon Worlds 17.5 درصد هزینه دریافت خواهد کرد.

متا اغلب اظهارنظرهای توهین آمیزی در مورد «هزینه ها و مالیات» اپل در مورد فروش اپلیکیشن ها کرده است.

زمینه

مدیر عامل Blockparty، ولادیسلاو گینزبورگ، به MarketWatch گفت: «فیس‌بوک تمام رسانه‌های آپلود شده در خود را حفظ می‌کند، تمام داده‌های کاربر را حفظ می‌کند، و مالک تمام مراحل فرآیند فروش به بازاریابان است. به جای اینکه به سازندگان اجازه دهند ارزشی را که برای فیس بوک به ارمغان می آورند به اشتراک بگذارند، هدف آنها گرفتن نیمی از فروش است. نه ممنون.”

با این حال، دیروز متوجه شدیم که این شرکت قصد دارد شروع به کار کند 47.5٪ دارایی های دیجیتال فروخته شده در پلتفرم Horizon Worlds VR.

این اپراتور گفت: «متا بارها اپل را برای دریافت 30 درصد کمیسیون برای خریدهای درون‌برنامه‌ای در اپ استور از توسعه‌دهندگان هدف قرار داده است – و در هر لحظه کسب‌وکارهای کوچک و سازندگان را قربانی کرده است.» سخنان اپل، فرد ساینز، در ایمیلی به MarketWatch. . . اکنون متا به دنبال این است که از همان سازندگان بسیار بیشتر از هر پلتفرم دیگری هزینه بگیرد. [Meta’s] تبلیغ ریاکاری متا را برملا می کند. این نشان می دهد که اگر آنها به دنبال استفاده رایگان از پلتفرم اپل هستند، با کمال میل سازندگان و مشاغل کوچکی را که از پلتفرم آنها استفاده می کنند، می گیرند.

از قبل از تغییر برند متا، مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت، منتقد سرسخت کاهش 30 درصدی فروش اپل در فروشگاه App (که در واقع برای اکثر توسعه دهندگان 15 درصد است) بوده است. به عنوان مثال سال گذشته: