اپل متهم به استفاده از “شبه اتحادیه” برای از بین بردن اتحادیه سازی در فروشگاه اوهایو شد

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی اپل هنگامی که از بلومبرگ خواسته شد در مورد این وضعیت اظهار نظر کند، پاسخی نداد.

به گزارش بلومبرگ، CWA امروز شکایتی را به NLRB تسلیم کرد و اظهار داشت که اپل متعهد شده است که “از کارمندان برای پیوستن به یک سازمان کارگری تحت سلطه کارفرمایان بخواهد تا فعالیت‌های اتحادیه‌ها را خفه کند”.

در اخبار مرتبط، آخرین مکان اپل در بریتانیا اتحادیه شده است، کارمندان اپل در سنت لوئیس چرخش خود را توضیح دادند و موارد دیگر:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


علاوه بر این، این پرونده اپل را به برگزاری جلسات اجباری ضد اتحادیه متهم می کند که در آن مدیریت به دروغ ادعا می کند که در صورت تشکیل اتحادیه کارگران، شرکت از نظر قانونی از مذاکره در مورد برخی موارد منع می شود.

شکایت نهایی مربوط به محل استون مرکز شهر اپل است. اگر این ادعاها درست باشد، اپل به دلیل نقض قوانین فعلی فدرال، مشابه آنچه در آتلانتا در حال توسعه است، مجرم شناخته می شود:

سارا استفنس، وزیر خزانه داری CWA در بیانیه ای که به بلومبرگ ایمیل شد، گفت: «ایجاد یک کارگروه تحت کنترل مدیریت، غیر دموکراتیک و تلاشی آشکار برای سرکوب اتحادیه است. «اگر مدیریت واقعاً به داشتن صدای کارگران در محل کار اهمیت می‌داد، آنها را به اتحادیه خرده‌فروشی Apple/CWA هدایت می‌کرد که توسط کارگران اداره می‌شود، نه روسا».

تنش بین کارمندان اپل استور و این شرکت در طول سال 2022 افزایش یافت زیرا شکایات رسمی مبنی بر استفاده از تاکتیک‌های غیرقانونی تخریب اتحادیه ثبت شد. آخرین ادعا نشان می‌دهد که گروه کارگری CWA شکایتی را به هیئت ملی روابط کار ایالات متحده (NLRB) ارائه می‌کند و ادعا می‌کند که اپل یک شبه اتحادیه ایجاد کرده است که توسط “رؤسای” اداره می‌شود تا از تشکیل اتحادیه‌ای توسط کارمندان توسط کارمندان جلوگیری کند.