اپل محوطه کورک را در ایرلند گسترش می دهد – 9to5Mac

اپل از سال 1980 در ایرلند فعالیت می کند و در حال حاضر 6000 کارمند در آنجا دارد. طی پنج سال گذشته، این شرکت 268 میلیون دلار برای گسترش محوطه کورک خود هزینه کرده است.

اپل امروز از ساخت یک ساختمان اداری جدید در محوطه دانشگاه کورک ایرلند خبر داد. در حالی که این غول فناوری نیروی کار خود را در کشور گسترش می دهد، این ساختمان جدید می تواند حداکثر 1300 کارمند را در خود جای دهد.

ما بیش از 40 سال است که کورک را خانه نامیده ایم و خوشحالیم که سرمایه گذاری خود را در اینجا تسریع کنیم، زیرا تیم خود را رشد می دهیم و محوطه دانشگاه خود را گسترش می دهیم. ما مفتخریم که بخشی از جامعه اینجا هستیم و با این پروژه جدید به ایجاد مشاغل جدید، حمایت از سازمان های محلی و هدایت نوآوری از طرف مشتریان خود ادامه خواهیم داد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کتی کرنی، معاون عملیات اروپایی اپل

پردیس کورک پایدارتر می شود

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی همچنین یک Commute Hub جدید با فضای ذخیره‌سازی دوچرخه و اسکوتر و همچنین نقاط شارژ الکترونیکی وجود خواهد داشت. این تلاش با هدف تشویق کارکنان به پیاده روی یا دوچرخه سواری، به نفع پایداری است.

شرکت کوپرتینویی گفت کارکنان فعلی و جدید در این مرکز چهار طبقه کار می کنند. در حالی که مشخص نیست چه تعداد پرسنل اضافه خواهند شد، انتظار می رود بیشتر این تسهیلات شامل استخدام های جدید باشد. بر اساس این گزارش، این پروژه قرار است در سال 2025 تکمیل شود TEN.

گسترش پردیس Cork همچنین شامل خدمات حمل و نقل کارکنان و مناطق سبز مشترک در پردیس Hollyhill خواهد بود. TEN وی خاطرنشان کرد که این ساختمان 100 درصد از انرژی های تجدیدپذیر بهره می برد و دارای پنل های خورشیدی در تمام سازه های جدید از جمله راهروها خواهد بود.