اپل مرکز آموزش و پرورش را راه اندازی کرد و بخش انجمن جدید را اضافه کرد

امروز، اپل مرکز جدید انجمن آموزشی خود را معرفی کرد که برای منابع یادگیری حرفه ای اپل ایجاد شده و به عنوان فضایی مشترک ایجاد شده است که در آن مربیان می توانند با هم ارتباط برقرار کنند و ایده ها را به اشتراک بگذارند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای جشن راه اندازی، اپل 10 پست از مربیان را در صفحه انجمن جدید به اشتراک گذاشت تا افراد آن را بررسی کنند:

  1. جیمی کلارک، کالج کاتولیک مادر ترزا، پرت
  2. جودی دینهامر، دبیرستان کاپل، تگزاس
  3. شریل دیویس، کنسرسیوم TPS کتابخانه کنگره
  4. جیکوب ووکاک، مدرسه پنپل، هیل در کورنوال، بریتانیا
  5. مری کمپر، ​​Coppell ISD، تگزاس
  6. هدر داود، متخصص توسعه حرفه ای و یکی از بنیانگذاران TechKnow Coach، ایلینوی
  7. مارک فاولدر، مدرسه ابتدایی برتون جویس، ناتینگهام شایر
  8. میریام والش، هیئت آموزشی و آموزشی کورک، ایرلند
  9. سیمون پیل، مدرسه ابتدایی آنسون، لندن
  10. Lyndsey Stuttard، ACS International Schools، انگلستان
انجمن تمام منابع Apple Teacher را توسعه می دهد. یک مرکز آموزشی جدید وجود دارد. همچنین انجمنی را معرفی می‌کند که در نسخه بتا راه‌اندازی شده است، که به عنوان فضای همکاری جامعه برای مربیان برای ارتباط و اشتراک‌گذاری با یکدیگر عمل می‌کند.

با توجه روزنامه، مرکز یادگیری جایی است که منابع یادگیری ایجاد شده توسط اپل در آن قرار دارند. همچنین با بخش انجمن جدید گسترش یافته است.

در اینجا می توانید نگاهی به این مرکز جدید انجمن آموزشی بیندازید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


استفاده از آن رایگان است و نیازی به اتصال یا شناسه معلم خاصی ندارد. همه می توانند به آن دسترسی داشته باشند، اما فقط به زبان انگلیسی در دسترس است. از آنجایی که The Learning Center هنوز در مرحله آزمایشی است، فقط معلمان از ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند، استرالیا و نیوزلند می توانند برای ارسال محتوا در انجمن نمایه ایجاد کنند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی سوزان پرسکات، معاون آموزشی و بازاریابی شرکتی اپل گفت: «در اپل، ما معتقدیم که آموزش می‌تواند نیروی قدرتمندی برای برابری باشد و حمایت از مربیان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانیم برای کمک به یادگیرندگان انجام دهیم تا پتانسیل‌های خود را باز کنند.» . گفت روزنامه. ما بیش از 40 سال در کنار معلمان در کلاس درس کار کرده ایم و دیده ایم که چگونه مربیان پرشور و متعهد می توانند مشارکت دانش آموزان را افزایش دهند و نتایج یادگیری را از طریق استفاده متفکرانه از فناوری بهبود بخشند. این چیزی است که ما را ترغیب کرد تا انجمن آموزشی Apple را معرفی کنیم، مرکز جدید ما برای یادگیری حرفه‌ای، که فضایی مشترک برای مربیان فراهم می‌کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از یکدیگر بیاموزند.