اپل ممکن است به زودی تامین کننده LCD دیگری برای مک و آیپد بعدی داشته باشد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در اینجا چه چیز دیگری است منتخب گزارش ها:

بر اساس گزارشی که توسط منتخبانتظار می رود رئیس TCL، لی دونگ شنگ، به زودی از پارک اپل بازدید کند. او می‌خواهد سفارش‌هایی را برای عرضه پنل‌های LCD ساخته شده توسط CSOT برای آی‌پدها و مک‌بوک‌ها برنده شود.

این نشریه می گوید CSOT یک “رقیب سرسخت” برای BOE در بازار جهانی LCD است، اما این شرکت در پنل های LCD برای لپ تاپ ها، تبلت ها و نمایشگرها و همچنین فناوری OLED برای گوشی های هوشمند از CSOT جلوتر است.

اگر اوضاع برای TCL خوب پیش برود، CSOT می‌تواند تولید پنل‌های LCD را در سال 2023 یا 2024 برای مک‌بوک‌ها و آی‌پدهای جدید آغاز کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

طبق گفته Omdia، LG Display امسال 14.8 میلیون پنل LCD را به اپل برای مک بوک ها عرضه می کند و سهم خود را در این زنجیره تامین خاص به 55 درصد می رساند. وجود یک رقیب دیگر در زنجیره تامین مانند CSOT می‌تواند به LG Display فشار بیاورد تا قیمت‌های واحد را کاهش دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل همیشه به دنبال تنوع بخشیدن به تامین کنندگان خود است. این امکان بهبود فناوری های موجود و ارزان تر کردن آنها را فراهم می کند. این بار، CSOT زیرمجموعه TCL می‌خواهد وارد زنجیره تامین LCD اپل برای مک‌ها و آی‌پدهای آینده شود.

نه تنها این، بلکه BOE همچنین پنل‌های LCD را برای مک‌بوک‌ها و آی‌پدها به اپل عرضه می‌کند. شرکت تحلیلی Omdia می گوید که این شرکت چینی بزرگترین تامین کننده پنل های LCD برای iPad در سال جاری خواهد بود.

همانطور که احتمالا می دانید، BOE سال ها تامین کننده صفحه نمایش های شخص ثالث برای آیفون های LCD قدیمی اپل بوده است، اما تنها با شروع آیفون 12 شروع به ساخت پنل های OLED برای اپل کرد. امسال در مسیر دریافت سفارش 30 تا 40 میلیون آیفون بود. . همچنین مسئول حدود پنج میلیون واحد پنل OLED آیفون 14 خواهد بود.

CSOT همچنین در نیمه اول تیمی را برای بررسی ساخت خط تولید OLED برای آیفون تشکیل داد. علاوه بر BOE، طرح توسعه CSOT سازنده نمایشگر کره جنوبی ال‌جی دیسپلی را نیز تهدید می‌کند که پنل‌های LCD را برای دستگاه‌های سطح بالا به اپل عرضه می‌کند.