اپل مهلت کاربران اپل کارت را برای تبدیل خرید به اقساط ماهانه 0% تمدید کرد

اگر تا 15 دسامبر 2021 با ما تماس بگیرید، ممکن است خریدهای واجد شرایط شما را به پرداخت ماهانه Apple Card تبدیل کنیم. برای تسریع درخواست خود، لطفاً برای شناسایی تراکنش(هایی) که انتظار داشتید 0% APR برای آنها دریافت کنید، آماده باشید و رسید خود را برای ارسال به متخصص آماده کنید. لطفاً برای کمک با یک متخصص Apple Card چت کنید.

همانطور که ماه گذشته برای اولین بار گزارش دادیم، اپل با کاربران Apple Card تماس گرفت که ممکن است انتظار داشته باشند هنگام خرید محصولات اپل با Apple Card خود، به طور خودکار 0% بودجه در ماه آوریل دریافت کنند. اپل در ایمیلی به مشتریان توضیح می دهد:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگر انتظار داشتید در هنگام خرید محصول اپل از اپل یا نمایندگی مجاز اپل، 0٪ بودجه آوریل با پرداخت های ماهانه Apple Card دریافت کنید، اما این کار را نکردید، ما می توانیم به شما کمک کنیم.

اپل در حال گسترش پیشنهاد خود برای تبدیل خریدهای واجد شرایط از پرداخت های یکباره به اقساط ماهانه اپل کارت است. این شرکت می گوید مشتریان اکنون تا 15 دسامبر 2021 فرصت دارند تا درخواست کنند که خریدهای واجد شرایط به پرداخت ماهانه Apple Card تبدیل شوند.

این بدان معناست که اگر اخیراً اپل را خریداری کرده اید، می توانید با پشتیبانی اپل کارت تماس بگیرید برای اینکه این خرید به پرداخت ماهانه تبدیل شود.

آخرین مهلت تماس با متخصص اپل کارت برای تبدیل خرید به اقساط ماهانه 15 نوامبر بود. اپل بار دیگر برای خریداران اپل کارت ایمیل ارسال می کند و این مهلت را تا 15 دسامبر تمدید می کند:

ما می‌دانیم که برخی از مشتریان انتظار دارند هنگام خرید محصولات Apple با Apple Card خود، به‌طور خودکار 0% بودجه APR دریافت کنند. زمانی که مشتریان هنگام خرید در apple.com، برنامه Apple Store، یا در Apple Store تصمیم به پرداخت اقساط ماهانه Apple Card می‌کنند، 0% تامین مالی APR با Apple Card در محصولات واجد شرایط اپل در دسترس است.