اپل میل و برنامه های تلفن گزینه اصلی سیری نخواهند بود

عکس: Shutterstock


با این حال، اپل در زمینه توجیه کاهش خود تهاجمی بوده است.

اطمینان از اینکه سیری به طور خودکار از برنامه‌های ایمیل و تلفن اپل استفاده نمی‌کند، ممکن است به شرکت کوپرتینویی کمک کند تا با توسعه‌دهندگان شخص ثالث منصفانه رفتار کند.

در حال حاضر، زمانی که کاربران آیفون از سیری می‌خواهند با دوستان خود تماس یا پیام ارسال کند، سیستم پیش‌فرض برنامه‌های Apple Phone یا iMessage را انتخاب می‌کند. اگر می خواهید از واتس اپ یا اسکایپ استفاده کنید، باید به طور خاص این را بگویید.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت دیروز ادعاهایی مبنی بر اینکه اپل می تواند به عنوان یک انحصار عمل کند را رد کرد.

اپل همچنین به دلیل کاهش 30 درصدی فروش اپلیکیشن و پرداخت های درون برنامه ای، از جمله اشتراک، مورد انتقاد قرار گرفته است. اپل در پاسخ به شکایات قبلی در مورد این جنبه خاص، هزینه اشتراک خود را از سال دوم در سال 2016 به 15 درصد کاهش داد.

در عوض، سیری به طور هوشمندانه برنامه پیام‌رسانی متنی یا صوتی مناسب را بر اساس ارتباط گذشته شما با هر مخاطب انتخاب می‌کند.

این شرکت همچنین گفت که به توسعه دهندگان امکان دسترسی به صدها میلیون مصرف کننده در 155 کشور را بدون نیاز به سرمایه گذاری زمان و پول برای توزیع برنامه های خود می دهد. این به توسعه دهندگان فروشگاه اپلیکیشن و بازاریابی رسانه های اجتماعی رایگان می دهد، توصیه های شخصی به کاربرانی که ممکن است به برنامه های آنها علاقه مند باشند ارائه می دهد و راهنمایی هایی را از تیم روابط توسعه دهندگان اپل ارائه می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

رقیب سست اسپایک

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با شروع به‌روزرسانی نرم‌افزار، سیری برنامه‌هایی را پیش‌فرض می‌کند که مردم اغلب برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای مثال، اگر یک کاربر آیفون همچنان از طریق واتس‌اپ به شخص دیگری پیام می‌فرستد، سیری به‌جای iMessage، واتس‌اپ را به‌طور خودکار راه‌اندازی می‌کند. بر اساس تعامل با مخاطبین خاص، تصمیم می‌گیرد از کدام سرویس استفاده کند. توسعه دهندگان باید ویژگی جدید سیری را در برنامه های خود فعال کنند. این همچنین بعداً به برنامه های تلفن برای تماس نیز تعمیم خواهد یافت.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

بلومبرگ متوجه تغییر آینده می شود

به نظر می رسد اپل در پاسخ به اتهامات ضد تراست اقدامی انجام می دهد، یکی از جنبه های آن این است که این شرکت از موقعیت غالب خود برای تبلیغ برنامه های خود بر برنامه های اشخاص ثالث سوء استفاده می کند.

او به استرن گفت: «هیچ فرد منطقی هرگز اپل را انحصار نمی‌داند. او همچنین خاطرنشان می کند که در هر بازاری که اپل در آن فعال است رقابت شدیدی وجود دارد و یکی از آنها سهم بازار غالبی ندارد.

این شرکت فاش کرده است که سیری پس از به‌روزرسانی iOS در اواخر سال جاری، دیگر برنامه‌های Apple Mail و Phone را پیش‌فرض نمی‌کند.

این شرکت مستقر در کوپرتینو در کالیفرنیا قصد دارد اواخر امسال یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر کند که به برنامه‌های پیام‌رسان خارجی کمک می‌کند تا با دستیار دیجیتال Siri بهتر کار کنند.

شرکت اپل در پاسخ به یک مقاله خبری بلومبرگ در مورد افزایش وضعیت نرم‌افزار داخلی به‌طور پیش‌فرض در آیفون‌ها و آی‌پدها، گفت که برخی از محدودیت‌ها را برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های شخص ثالث کاهش خواهد داد.