اپل می خواهد دستور Siri را فقط به “Siri” تغییر دهد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در آخرین ویرایش او برای روشن شدن خبرنامه، بلومبرگس مارک گورمن می گوید این یک “چالش فنی است که به مقدار قابل توجهی آموزش هوش مصنوعی و کارهای مهندسی اساسی نیاز دارد.” طبق گزارش ها، اپل در چند ماه گذشته روی این تغییر کار کرده است و امیدوار است بسته به پیشرفت توسعه و آزمایش آن را در سال آینده یا در سال 2024 عرضه کند.

همانطور که وجود دارد، اپل این تغییر را با کارمندان آزمایش می کند و داده های آموزشی لازم را به عنوان بخشی از این فرآیند جمع آوری می کند. یکی از چالش های خاص این است که اطمینان حاصل شود که سیری قادر به درک کلمه بیداری در چندین لهجه و گویش مختلف است.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ماموریت اپل برای تغییر عبارت بیداری سیری از “Hey Siri” به “Siri” نباید غافلگیر کننده باشد. این با آنچه آمازون ارائه می دهد مطابقت دارد، جایی که برای فعال کردن دستیار فقط باید “الکسا” را بگویید، نه “هی الکسا”. همچنین باعث می‌شود اپل در گوگل جا بیفتد، جایی که عبارت بیداری «Hey Google» یا «OK Google» است.

اپل همچنین در حال کار بر روی بهبود سایر جنبه‌های Siri، از جمله ادغام آن با برنامه‌ها و خدمات شخص ثالث است. “این دستیار صوتی را عمیق‌تر در برنامه‌ها و خدمات شخص ثالث ادغام می‌کند و توانایی آن را برای درک کاربران و انجام اقدامات صحیح بهبود می‌بخشد.” بلومبرگ در گزارش امروز گفت.

گرفتن 9to5Mac

اما همانطور که گزارش امروز نشان می‌دهد، این شرکت کوچک نیست و آموزش‌ها و کارهای پشت صحنه‌ای زیادی وجود دارد که به چنین تغییری منجر می‌شود. برای اپل، این موضوع بیشتر صادق است، زیرا سیری در حال حاضر در معرض تعدادی از موارد مثبت کاذب است، به ویژه با فعال‌سازی سیری در هوم پاد.

اپل در حال کار بر روی یک تغییر بزرگ در نحوه عملکرد دستیار صوتی خود سیری است. در حالی که در حال حاضر برای فعال کردن دستیار هندزفری باید بگویید «Hey Siri»، ممکن است دیگر اینطور نباشد. بلومبرگ امروز گزارش می دهد که مهندسان اپل در حال کار برای حذف بخش “Hey” از جمله هستند، بنابراین شما فقط باید “Siri” را بگویید و سپس دستوری برای فعال کردن دستیار …

نظر شما در مورد این تغییر چیست؟ آیا ارزشش را دارد یا بیشتر از ارزشش باعث سردرد می شود؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.