اپل می گوید تقریبا 20 درصد از تمام مواد استفاده شده در محصولاتش در سال 2021 بازیافت شده است، گواهی طلای بازیافتی اضافه می کند.

این شرکت همچنین دستاوردهای دیگری را برجسته می کند:

  • 4٪ عناصر خاکی کمیاب بازیافتی تایید شدهافزایش قابل توجهی از زمانی که اپل عناصر خاکی کمیاب بازیافتی را در دستگاه های خود معرفی کرد.
  • قلع بازیافت شده 30% تایید شدهبا تمام دستگاه های جدید آیفون، آی پد، ایرپاد و مک که حاوی 100% قلع بازیافتی در لحیم کاری بردهای منطقی اصلی خود هستند.
  • 13% کبالت بازیافتی تایید شدهدر باتری های آیفون استفاده می شود که می تواند توسط ربات بازیافت دیزی اپل جدا شده و دوباره به بازار عرضه شود.
  • طلای بازیافتی تایید شده، برای اولین بار در یک محصول اپل – در برد منطقی اصلی و روکش کابل برای دوربین جلو و دوربین های عقب آیفون 13 و آیفون 13 پرو به نمایش درآمد. برای دستیابی به این نقطه عطف، اپل سطوح پیشرو در صنعت ردیابی را برای ایجاد یک زنجیره تامین طلا از محتوای بازیافتی منحصراً پیشگام کرده است.

به گفته این شرکت، در سال 2021، 59 درصد از کل آلومینیومی که اپل در محصولاتش ارسال می‌کند، از منابع بازیافتی می‌آمد و بسیاری از محصولات حاوی 10 درصد آلومینیوم بازیافتی در محفظه هستند. اپل همچنین به سمت هدف شرکت برای حذف پلاستیک از بسته بندی های خود تا سال 2025 پیشرفت کرده است، به طوری که پلاستیک تنها 4 درصد از بسته بندی ها را در سال 2021 تشکیل می دهد. از سال 2015، اپل پلاستیک را در بسته بندی های خود تا 75 درصد کاهش داده است.

اپل جزئیات جدیدی را در مورد افزایش استفاده از محتوای بازیافتی در محصولات خود منتشر می کند زیرا این شرکت به هدف خود برای خنثی شدن کربن تا سال 2030 نزدیک می شود. علاوه بر این، این شرکت طلای بازیافتی تایید شده را معرفی کرده و استفاده از تنگستن بازیافتی را که کمیاب است، بیش از دو برابر کرده است. عناصر زمین و کبالت

بر اساس گزارش پیشرفت زیست‌محیطی 2022، تقریباً 20 درصد از تمام مواد مورد استفاده در محصولات اپل در سال 2021 بازیافت شده‌اند که بالاترین میزان استفاده از محتوای بازیافتی است. این گزارش چند روز قبل از جشن گرفتن روز زمین دیگر در دسترس است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

می توانید بررسی کنید گزارش کامل اینجا.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


لیزا جکسون، معاون سیاست‌گذاری محیط‌زیست اپل می‌گوید: «در حالی که مردم در سراسر جهان به جشن روز زمین می‌پیوندند، ما در کار خود برای رسیدگی به بحران آب‌وهوایی پیشرفت واقعی داریم و روزی محصولات خود را بدون برداشتن چیزی از زمین تولید می‌کنیم. و ابتکارات اجتماعی سرعت نوآوری سریع ما در حال حاضر به تیم‌های ما کمک می‌کند تا از محصولات امروزی برای ساختن محصولات فردا استفاده کنند، و با انتقال زنجیره تامین جهانی ما به انرژی پاک، ما مسیری را برای شرکت‌های دیگر ترسیم می‌کنیم.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی