اپل می گوید که به داشتن یک زنجیره تامین کاملاً بدون کربن از همیشه نزدیکتر است

علاوه بر ایجاد ظرفیت انرژی سبز برای شرکای زنجیره تامین، اپل می‌گوید که هزینه‌های اوراق قرضه سبز از مواردی مانند طراحی کم کربن، بهره‌وری انرژی و گسترش انرژی‌های تجدیدپذیر در شبکه‌های سراسر جهان حمایت کرده است.

این شرکت همچنین یک “آکادمی انرژی پاک” را برای شرکای خود ارائه می دهد تا به آنها کمک کند “راه حل های انرژی پاک و کاهش کربن را شناسایی و اجرا کنند.”

در یک بیانیه مطبوعاتی امروز، اپل یک به روز رسانی در مورد تلاش های خود برای خنثی شدن کامل کربن تا سال 2030 ارائه کرد. برای انتشار جهانی شرکت های بزرگ، اپل در حال حاضر کربن خنثی است. این دستگاه از 1.5 گیگاوات برق تجدیدپذیر در سراسر جهان برای تامین انرژی تمام دفاتر شرکت ها، مراکز داده و فروشگاه های خرده فروشی پشتیبانی می کند. این کشور همچنین در 500 مگاوات انرژی خورشیدی و بادی در چین و ژاپن برای مقابله با انتشار زنجیره تامین بالادست سرمایه گذاری کرده است.

انتظار می رود پروژه هایی که توسط پیوند سبز 2019 حمایت می شوند، بیش از 13.5 میلیون تن دی اکسید کربن را در طول عمر خود کاهش دهند.

اپل یک هدف عمومی را تعیین کرده است که تا سال 2030 در زنجیره تامین خود کاملاً کربن خنثی شود و امروز یک به روز رسانی در مورد این تلاش ها منتشر می کند. به گفته اپل، شرکای تولیدی آن اکنون بیش از 13 گیگاوات برق تجدیدپذیر در سراسر جهان پشتیبانی می کنند، در حالی که بیش از 250 تامین کننده اپل متعهد شده اند تا سال 2030 به طور کامل به انرژی های تجدیدپذیر متکی باشند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل، امروز در بیانیه ای از تلاش های این شرکت تمجید کرد:

لیزا جکسون، معاون محیط زیست، سیاست و ابتکارات اجتماعی اپل، افزود:

در اپل، ما نسبت به فعالیت‌های خود نسبت به کربن خنثی هستیم و هر روز نوآوری می‌کنیم تا در کار فوری مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی حتی فراتر برویم. با شرکای خود در سرتاسر جهان، انرژی های تجدیدپذیر بیشتری را به زنجیره تامین جهانی خود اضافه می کنیم و در فناوری های سبز نسل بعدی سرمایه گذاری می کنیم. مقیاس این چالش بسیار زیاد است، اما عزم ما برای رویارویی با آن نیز زیاد است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

تامین کنندگان اپل از طریق مشارکت خود در برنامه انرژی پاک تامین کننده، تقاضا برای افزایش ظرفیت برق تجدیدپذیر در سراسر جهان را گزارش می دهند. از سال 2019، انرژی های تجدیدپذیر عملیاتی در زنجیره تامین جهانی اپل پنج برابر شده و اکنون مجموعا به 13.7 گیگاوات رسیده است. این معادل 17.4 میلیون تن از انتشار کربن در سال گذشته است که از آن جلوگیری شده است، یا معادل حذف تقریبا 3.8 میلیون خودرو از جاده ها.

تعهدات جدید ما در قبال تأمین‌کنندگان، نشان‌دهنده سرعت پیشرفت ما به سمت هدف بی‌طرف کربن 2030 است. ما در حال انجام اقدامات فوری در سطح جهانی برای باز کردن آینده‌ای سبزتر، نوآورانه‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستیم.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

برای کمک به سرعت بخشیدن به پیشرفت انرژی پاک و نوآوری های زیست محیطی در سراسر جهان، اپل بیش از 3.2 میلیارد دلار از 4.7 میلیارد دلار اوراق قرضه سبز این شرکت را تا به امروز پرداخت کرده است که شامل کل 2.5 میلیارد دلار از دو اوراق قرضه اول آن است. تاکنون، این شرکت 700 میلیون دلار از درآمدهای باند سبز 2019 را برای حمایت از 59 پروژه، از جمله توسعه و توزیع منابع آموزشی انرژی پاک برای تامین‌کنندگان و تلاش‌های حمایتی مشترک در ژاپن، ویتنام و کره جنوبی اختصاص داده است.

در طول سال گذشته بیش از 40 شریک تولیدی به برنامه انرژی پاک تامین کننده اپل پیوسته اند. اپل از تامین کنندگان خود خواسته است تا تمام فعالیت های مرتبط با اپل، از جمله تامین 100 درصد برق تجدیدپذیر را کربن زدایی کنند.

تلاش های اپل در حال حاضر تا حد زیادی بر زنجیره تامین و شرکای تولیدی خود متمرکز شده است. اپل می گوید بیش از 40 شرکای تولیدی آن در سال گذشته به برنامه Apple Supplier Clean Energy پیوسته اند که در مجموع بیش از 250 تامین کننده در 28 کشور را نمایندگی می کنند.

اپل همچنین به روز رسانی در مورد تعهد 4.7 میلیارد دلاری خود برای اوراق قرضه سبز ارائه کرد و گفت که تا به امروز بیش از 3.2 میلیارد دلار پرداخت کرده است.

انتشار کامل مطبوعات اپل را در وب سایت آن بیابید.