اپل می گوید که در نهایت اجازه تعمیر صفحه نمایش آیفون 13 شخص ثالث را می دهد

هنگامی که آیفون 13 برای اولین بار در ماه سپتامبر عرضه شد، تعمیرگاه ها به سرعت متوجه شدند که اگر صفحه نمایش را تعویض کنید، Face ID کار نمی کند. طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است، اکنون اپل تصمیم خود را برای محدود کردن تعمیرات صفحه نمایش آیفون 13 لغو کرده است لبه.

مدت کوتاهی پس از عرضه آیفون 13، کارشناسان تعمیر متوجه شدند که تعویض صفحه نمایش آیفون 13 باعث شکسته شدن Face ID می شود، مگر اینکه یک تراشه کنترل کوچک را نیز از صفحه اصلی جابجا کنید. این فرآیند پیچیده ای است که یکی از رایج ترین انواع تعمیرات را برای تعمیرگاه های مستقل بسیار دشوار می کند. (از طرف دیگر، تعمیرگاه‌های مجاز اپل به ابزار نرم‌افزاری دسترسی دارند که می‌تواند یک گوشی را وادار به پذیرش صفحه نمایش جدید کند.) برای تعمیرگاه‌های مستقل، ممکن است مانند اپل، کارها به زودی آسان‌تر شود. لبه به‌روزرسانی نرم‌افزاری را منتشر می‌کند که نیازی به انتقال میکروکنترلر برای Face ID برای کار پس از تعویض صفحه ندارد.

پسندیدن درستش میکنم با جزئیات بیشتر در هفته گذشته، این تغییر در فرآیند تعمیر آیفون 13 به این معنی بود که تعمیرگاه ها مجبور بودند یک تراشه کنترل کوچک را از صفحه اصلی به صفحه جدید منتقل کنند تا پشتیبانی از Face ID را حفظ کنند. در آن زمان، iFixit توضیح داد که این تغییر «یکی از رایج‌ترین تعمیرات تلفن» را که زمانی می‌توانست با «ابزارهای دستی» انجام شود، برای بسیاری از تعمیرگاه‌های شخص ثالث و مستقل غیرممکن کرد.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

پس از واکنش شدید، اپل گفته است را حاشیه، غیرمتمرکز این شرکت قصد دارد یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه کند که “نیازی به انتقال میکروکنترلر برای Face ID برای کار پس از تعویض صفحه ندارد.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در این گزارش توضیح داده شده است:

متأسفانه، جزئیات بیشتری در مورد زمان عرضه این به‌روزرسانی نرم‌افزاری وجود ندارد، اما ما انتظار داریم که مردم در این به‌روزرسانی باشند درستش میکنم اولین کسی خواهد بود که متوجه می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.