اپل نتایج سه ماهه دوم سال 2023 را منتشر کرد: درآمد 94.8 میلیارد دلاری، رکوردهای جدید برای خدمات و آیفون

برای سه ماهه، تحلیلگران درآمد 92.96 میلیارد دلار و سود هر سهم 1.43 دلار را پیش بینی کردند. در مقایسه با سال گذشته، سود خالص اندکی از 25.01 میلیارد دلار به 24.16 میلیارد دلار کاهش یافته است. درآمد از 97.28 میلیارد دلار کاهش یافته است.

تیم کوک، مدیر عامل اپل، عملکرد این شرکت را در سه ماهه دوم سال 2023 اعلام کرد:

تیم کوک، مدیر عامل شرکت، گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که علیرغم محیط چالش‌برانگیز ماکرو، بالاترین سطح خدمات و رکورد سه‌ماهه مارس را برای آیفون گزارش می‌کنیم، و می‌بینیم که پایه دستگاه‌های فعال نصب‌شده ما به بالاترین حد خود رسیده است.» سیب. ما به سرمایه‌گذاری بلندمدت ادامه می‌دهیم و در خط مقدم ارزش‌هایمان، از جمله برداشتن گام‌های بزرگ به سمت ایجاد محصولات و زنجیره‌های تامین خنثی کربن تا سال ۲۰۳۰ هستیم.»

اپل دیگر فروش واحدی را برای هیچ یک از محصولات خود گزارش نمی دهد، اما در عوض گزارشی از تقسیم درآمد بر اساس دسته بندی محصول ارائه می دهد. در اینجا تفکیک کامل برای سه ماهه اول مالی 2023 در مقایسه با اعداد سه ماهه اول مالی 2022 آمده است.

  • آیفون: 51.33 میلیارد دلار (48.84 میلیارد دلار تخمین زده شده)
  • مک: 7.17 میلیارد دلار (7.80 میلیارد دلار تخمین زده شده)
  • آیپدها: 6.67 میلیارد دلار (6.69 میلیارد دلار تخمین زده شده)
  • پوشیدنی، خانه و لوازم جانبی: 8.76 میلیارد دلار (8.43 میلیارد دلار تخمین زده شده)
  • خدمات: 20.91 میلیارد دلار (20.97 میلیارد دلار تخمین زده شده)

اپل رسما نتایج خود را برای سه ماهه دوم سال 2023 اعلام کرد و درآمد سه ماهه 94.8 میلیارد دلاری را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش داشت. سود هر سهم 1.52 دلار بود که نسبت به سال قبل ثابت بود. سود خالص این سه ماهه 24.16 میلیارد دلار بود.

اپل همچنین در ماه مارس یک رکورد سه ماهه برای درآمد آیفون و بالاترین رکورد جدید برای خدمات ثبت کرد.

شما می توانید انتشار کامل درآمد اپل را در این مقاله در اتاق خبری اپل بخوانید. گوش به زنگ باشید 9to5Mac برای پوشش بیشتر نتایج AAPL با تیم کوک و لوکا ماستری تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت روابط سرمایه‌گذار شرکت در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت PT/5:00 بعد از ظهر به وقت شرقی گوش دهید.

لوکا ماستری، مدیر ارشد مالی اپل گفت: «عملکرد تجاری سال به سال ما نسبت به سه ماهه دسامبر بهبود یافت و جریان نقدی عملیاتی قوی 28.6 میلیارد دلار ایجاد کردیم در حالی که در طول سه ماهه بیش از 23 میلیارد دلار به سهامداران بازگرداندیم». “با توجه به اطمینان ما به آینده اپل و ارزشی که در سهام خود می بینیم، هیئت مدیره ما 90 میلیارد دلار اضافی را برای بازخرید سهام مجاز کرده است. ما همچنین سود سه ماهه خود را برای یازدهمین سال متوالی افزایش می دهیم.”

لوکا ماستری، مدیر مالی اپل، کوک را تکرار کرد:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی