اپل نشان می دهد که چگونه به طراحی مجدد برنامه جدید Home در iOS 16 نزدیک شده است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

ما از این فرصت استفاده کردیم و برنامه Home را دوباره طراحی و طراحی کردیم. این ظاهر جدید را دارد و حتی برای کسانی که به تازگی خانه هوشمند خود را با چند لوازم جانبی شروع کرده اند یا برای کسانی که تنظیمات پیشرفته دارند، کاملاً مناسب است.

یکی از به‌روزرسانی‌های ارزشمندی که با iOS 16 در پاییز امسال ارائه شد، یک برنامه Home است. اضافه‌ها و تغییرات به تجربه جدید شامل رابط کاربری جدید و نماد نگاری، بخش‌های قابل تنظیم، تصاویر پس زمینه جدید، تجربه روان‌تر و غیره است. اکنون، اپل در مصاحبه ای نحوه رویکرد خود به آپدیت بزرگ اپلیکیشن Home را به اشتراک گذاشته است.

سیسلیا دانتاس، که در زمینه بازاریابی محصول در اپل کار می‌کند، در صحبت با Parade، به تفصیل توضیح داد که چگونه هدف زیبا و کاربردی کردن برنامه جدید برای همه از مبتدی تا متخصص HomeKit بوده است:

به عنوان یادآوری، Matter یک همکاری بین اپل، آمازون، گوگل، سامسونگ، اتحاد استانداردهای اتصال و بسیاری دیگر است تا استفاده از هر دستگاه خانه هوشمند با قابلیت اطمینان، سرعت و عملکرد بهتر را آسان‌تر کند.

همانطور که در اوایل سال جاری در پوشش عملی خود درباره برنامه جدید Home نوشتم، این برنامه دارای یک طرح پیش فرض دقیق است:

  • دکمه های پریمیوم جدید
  • دوربین های HomeKit در بالای برنامه قرار دارند، در زیر صحنه ها و موارد دلخواه وجود دارد
  • سپس سایر دستگاه های خود را بر اساس اتاق سازماندهی شده خواهید دید
  • اکثر نمادهای دستگاه HomeKit کاملاً به روز شده یا کمی تازه شده اند
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

یک تکنولوژی مواد اساسی نخ است. و قبلاً تعدادی از شرکت‌های دستگاه‌های هوشمند را دیده‌ایم که از Thread مانند اپل با HomePod mini، Belkin، Nanoleaf، Eve و غیره استفاده می‌کنند.

Dantas همچنین خاطرنشان کرد که در حالی که اپل پشتیبانی از Matter را با iOS 16.1 پذیرفته است، “به همان هدف حفظ حریم خصوصی که ما برای همه محصولات و خدمات خود اعمال می کنیم، ادامه می دهد. به این ترتیب، همه داده ها با استفاده از انتها به انتها ذخیره می شوند. رمزگذاری، بنابراین راهی برای اپل برای خواندن این داده ها وجود ندارد، و اپل نمایه ای درباره لوازم جانبی یا نحوه استفاده شما از آنها ایجاد نمی کند.

از دیگر پیشرفت‌ها می‌توان به دسترسی بهتر به تنظیمات برنامه Home، بخش‌های قابل تنظیم، تصاویر پس زمینه جدید و موارد دیگر اشاره کرد.