اپل نمی‌خواهد از ویژگی صوتی مبهم سیری در پشتیبانی از برنامه موسیقی پیش‌فرض iOS 14.5 فراخوانی کنید.

همانطور که جف بنجامین در پوشش ویدئویی 9to5Mac اشاره کرد، iOS 14.5 از هوش سیری برای انتخاب سرویس های موسیقی بر اساس رفتارهای شنیداری استفاده می کند. در حالی که این ویژگی به شما اجازه نمی‌دهد یک سرویس موسیقی پیش‌فرض تنظیم کنید، سیری را برای کنترل آسان‌تر موسیقی برای سرویس‌های بیشتر بدون نیاز به تعیین سرویس مورد استفاده باز می‌کند. اپل اکنون با جزئیات بیشتری توضیح داده است که قصد دارد رفتار جدید چگونه عمل کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای مثال، اگر به سیری بگویید آهنگ، آلبوم یا هنرمندی را پخش کند، ممکن است از شما بپرسد که می‌خواهید از کدام سرویس برای گوش دادن به آن نوع محتوا استفاده کنید. اپل می گوید، با این حال، پاسخ شما به سیری آن سرویس خاص را به عنوان پیش فرض شما تبدیل نمی کند. در واقع، سیری ممکن است در مقطعی دوباره از شما بپرسد – درخواستی که می‌تواند کاربران را در صورتی که فکر می‌کنند اولویت‌هایشان قبلا تنظیم شده است، گیج کند.

اپل به کاربران اجازه می‌دهد مرورگرهای وب و کلاینت‌های ایمیل پیش‌فرض را در iOS 14 تنظیم کنند، اما اپل تصمیم می‌گیرد هنوز همان سطح کنترل را روی کلاینت‌های صوتی ارائه ندهد.

به‌گفته اپل، به‌طور جدی، آن را پشتیبانی پیش‌فرض برنامه موسیقی در iOS 14 نگویید، زیرا مبتنی بر سیری است، به این معنی که بسیار مبهم‌تر از یک تنظیم است. در واقع، ممکن است در آینده فقط آن را بخوانیم: ویژگی صوتی مبهم سیری.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بحران فنی یک بیانیه گمراه کننده از اپل دریافت کرد که تغییر ویژگی را به عنوان پشتیبانی از سرویس موسیقی پیش فرض و در عوض به عنوان بخشی از هوش سیری توصیف می کرد:

اپل همچنین اشاره می‌کند که تنظیمات خاصی در iOS وجود ندارد که کاربران بتوانند یک سرویس موسیقی «پیش‌فرض» را مانند برنامه‌های ایمیل و مرورگر تنظیم کنند.

iOS 14.5 در حال حاضر در سومین نسخه بتا خود است. زمانی که به‌روزرسانی نرم‌افزار بعدی در اواخر این ماه در دسترس قرار گیرد، باید توضیحات واضح‌تری در یادداشت‌های انتشار داشته باشیم. در عین حال، می‌توانید برنامه‌های پیش‌فرض موسیقی، کتاب صوتی و پادکست را در لیست علاقه‌مندی‌های خود برای iOS 15 نگه دارید.

همانطور که در پوشش قبلی اشاره کردیم، رویکرد اپل با سیری برای کاربران کمتر از رویکرد آمازون با الکسا واضح است. بلندگوهای هوشمند Echo به کاربران اجازه می‌دهند خدمات صوتی پیش‌فرض را برای کاتالوگ‌های موسیقی و ایستگاه‌های رادیویی موسیقی، از جمله Apple Music از طریق اپلیکیشن موبایل الکسا، تنظیم کنند.