اپل نیاز به ماسک را در اکثر فروشگاه های خرده فروشی ایالات متحده بازگرداند



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

لبهتوسط زوئی شیفر همچنین گزارش داد که اپل در حال احیای ماسک در برخی از دفاتر خود در ایالات متحده است. اپل در یادداشتی به این شرکت نوشت: «ما در حال معرفی مجدد الزامات ماسک صورت برای هر کسی که در تأسیسات اپل است، مگر اینکه در حال خوردن، نوشیدن یا تنها در یک دفتر بسته یا اتاق کنفرانس باشید… در خارج، ماسک‌های صورت همچنان اختیاری هستند». کارمندان

اپل قبلاً شروع به درخواست ماسک برای کارمندان در برخی فروشگاه‌ها کرده بود، اما اعلامیه امروز این سیاست را به مکان‌های بیشتری گسترش می‌دهد و همچنین استفاده از ماسک را برای خریداران اجباری می‌کند. این تغییر برای “بیش از نیمی” از 270 فروشگاه در ایالات متحده اعمال می شود.

او همچنین از کارکنان خرده‌فروشی خواست واکسینه شوند، اما در حال حاضر نیازی به آن ندارند. این شرکت خطاب به کارمندان خرده‌فروش نوشت: «اپل همه افراد واجد شرایط دریافت واکسن کووید-19 را تشویق می‌کند تا آن را دریافت کنند. “لطفاً با پزشک خود صحبت کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مناسب است.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همچنین در یادداشت امروز، اپل کارکنان را تشویق کرد تا علیه کووید-19 واکسینه شوند، اما این لازم نیست.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تغییر اپل پس از مرکز کنترل بیماری های ایالات متحده صورت می گیرد توصیه های پوشش نیز تجدید نظر شده است این هفته، گفت: افرادی که در مناطقی با شیوع COVID-19 بالا هستند، باید بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون خود، خود را پنهان کنند.

اپل به طور رسمی نیاز به ماسک خود را در اکثر فروشگاه های خرده فروشی خود در ایالات متحده بازگرداند. بر اساس گزارشی که توسط بلومبرگ، اپل یادداشتی را برای کارمندان خرده‌فروشی ارسال کرد و به آنها توصیه کرد که از فردا، 29 جولای، بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون، برای خریداران و کارمندان ماسک لازم است.

اپل به کارکنان گفت: «پس از بررسی دقیق آخرین توصیه‌های CDC و تجزیه و تحلیل داده‌های بهداشت و ایمنی از منطقه شما، ما در حال به‌روزرسانی راهنمای ماسک صورت خود برای فروشگاه شما هستیم». از 29 ژوئیه استفاده از ماسک برای مشتریان و اعضای تیم حتی اگر واکسینه شده باشد اجباری خواهد بود. این شرکت افزود که این تغییر را “از روی احتیاط فراوان” انجام داده است.