اپل هفته آینده فروشگاه آنلاین خود را در ویتنام گسترش می دهد

[ad_1]

اپل سرانجام فروشگاه آنلاین خود را به خریداران ویتنامی عرضه کرد. در یک بیانیه مطبوعاتی که امروز منتشر شد، این شرکت اعلام کرد که فروشگاه اینترنتی اپل را هفته آینده در ویتنام در روز پنجشنبه 18 می به طور رسمی راه اندازی خواهد کرد. این عرضه بسیار مورد انتظار طرفداران اپل در کشور است.

Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده‌فروشی اپل، این گسترش را تبلیغ کرد و گفت که به مشتریان در ویتنام فرصت خرید محصولات جدید، ارتباط با اعضای تیم اپل و موارد دیگر را می‌دهد.

Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده‌فروشی اپل گفت: «ما مفتخریم که در ویتنام گسترش پیدا کرده‌ایم و خوشحالیم که با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اپل، مراقبت و پشتیبانی استثنایی خود را برای مشتریان ارائه می‌کنیم. از طریق فروشگاه آنلاین، مشتریان ویتنامی اکنون می‌توانند طیف فوق‌العاده محصولات و خدمات ما را کشف کنند، با کارشناسان آگاه ما ارتباط برقرار کنند و بهترین‌های اپل را تجربه کنند.»

سیب:

فروشگاه اینترنتی اپل خدمات استثنایی و پشتیبانی شخصی موجود در فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان را به مشتریان ارائه می‌دهد که توسط متخصصانی ارائه می‌شود که آماده به اشتراک گذاشتن تخصص خود به زبان ویتنامی هستند.

فروشگاه اینترنتی اپل تجربه ای بی نقص را برای خرید محصولات اپل به زبان ویتنامی و انگلیسی به مشتریان ارائه می دهد. مشتریان می‌توانند با یک متخصص خرید کنند، جدیدترین محصولات را مرور کنند، ویژگی‌های جدید را کشف کنند و درباره انتقال به iOS اطلاعات بیشتری کسب کنند.

فروشگاه اینترنتی اپل در تاریخ 18 می به طور رسمی در ویتنام راه اندازی می شود. اپل می‌گوید مشتریان می‌توانند از امروز با مراجعه به وب‌سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی