اپل هفت فروشگاه خرده فروشی دیگر را به دلیل COVID-19 تعطیل کرده است

نوع جدید omicron اکنون نشان می دهد 3 درصد از موارد COVID-19 در ایالات متحده، که مطمئناً نگرانی های جدیدی را برای اپل و سایر شرکت ها ایجاد می کند. اکنون، به نظر می‌رسد که اپل فروشگاه‌های خرده‌فروشی بیشتری را در سراسر جهان ببندد.

اپل در بیانیه ای اعلام کرد: ما به طور منظم شرایط را کنترل می کنیم و اقدامات بهداشتی خود را برای حمایت از رفاه مشتریان و کارمندان تنظیم می کنیم. ما متعهد به رویکردی جامع برای تیم‌هایمان هستیم که آزمایش‌های منظم را با بررسی‌های سلامت روزانه، پوشاندن ماسک کارمندان و مشتریان، تمیز کردن عمیق و مرخصی استعلاجی با حقوق ترکیب می‌کند.»

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


طبق سیاست‌های شرکت، زمانی که تقریباً 10٪ از کارکنان تست COVID-19 مثبت داشته باشند، یک فروشگاه خرده‌فروشی باید بسته شود. در هفته گذشته فروشگاه های بیشتری تعطیل شدند در میامی، مریلند و اتاوا. در اوایل این ماه، این شرکت قبلاً یکی دیگر از فروشگاه های اپل را در تگزاس به دلیل یک مشکل تعطیل کرده بود شیوع COVID-19 در بین کارکنان.

چند روز پیش اپل نیز دستور ماسک را بازگرداند در تمام خرده فروشی های ایالات متحده این قانون با تسکین مختصر بیماری همه گیر با پیشرفت واکسیناسیون در سراسر جهان کنار گذاشته شده بود.

اپل در بیانیه ای اعلام کرد بلومبرگ این شرکت به طور مداوم وضعیت COVID-19 را زیر نظر دارد تا اطمینان حاصل کند که مشتریان و کارمندان خود در امنیت هستند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل هفته گذشته برخی از فروشگاه های خرده فروشی خود را در ایالات متحده و کانادا به دلیل شیوع نوع جدید COVID-19 تعطیل کرد. اکنون گفته می‌شود که این شرکت هفت فروشگاه دیگر را در این هفته تعطیل کرده است و انتظار می‌رود این تعداد در هفته‌های آینده افزایش یابد.

بلومبرگ روز چهارشنبه گزارش داد که از روز سه شنبه، این شرکت مجبور شده است هفت فروشگاه اپل را به دلیل موارد مثبت COVID-19 در بین کارمندان تعطیل کند. اکثر فروشگاه های بسته در ایالات متحده واقع شده اند، در حالی که یکی از آنها در کانادا است. فروشگاه های بسته ایالات متحده عبارتند از:

  • دادلند در میامی
  • The Gardens Mall در پالم بیچ
  • میدان لنوکس در آتلانتا
  • دهکده هایلند در هیوستون
  • مرکز خرید سامیت در اوهایو
  • Pheasant Lane در نیوهمپشایر

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی