اپل هیچ برنامه ای برای استفاده از RCS برای iMessage ندارد

یکی از راه های ممکن برای پیروی از الزامات این است که اپل از سرویس های ارتباطی غنی یا RCS، استانداردی که توسط گوگل و سایر پلتفرم ها پشتیبانی می شود، استفاده کند. با این حال، اپل در حال حاضر این موضوع را به عنوان یک احتمال در نظر نمی گیرد.

گزارشی جدید از بلومبرگ امروز گزارش می دهد که اپل قصد دارد برای اولین بار آیفون را به فروشگاه های برنامه های شخص ثالث باز کند. با این حال، این گزارش همچنین می گوید که اپل تصمیمی در مورد اینکه چگونه می تواند iMessage و برنامه پیام های آن را برای سرویس های شخص ثالث باز کند، نگرفته است.

مانند تغییرات اپ استور، این چیزی است که طبق قانون جدید بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا الزامی است.

[Apple] با این حال، تصمیمی در مورد نحوه باز کردن iMessage و برنامه Messages آن برای خدمات شخص ثالث – یکی دیگر از الزامات قانون بازارهای دیجیتال – نگرفته است. مهندسان معتقدند چنین تغییری می‌تواند به رمزگذاری سرتاسر و دیگر ویژگی‌های حریم خصوصی ارائه شده توسط iMessage آسیب برساند. این شرکت همچنین هیچ برنامه‌ای برای یکپارچه‌سازی RCS یا Rich Communication Services، یک پروتکل پیام‌رسانی که گوگل و سایرین اپل را تحت فشار قرار می‌دهند، ندارد.

در حالی که گزارش امروز از بلومبرگ می‌گوید پشتیبانی اپل از فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث در آیفون می‌تواند به عنوان بخشی از iOS 17 در سال آینده راه‌اندازی شود، این شرکت هنوز تصمیم نگرفته است که چگونه یا آیا باید با پیام‌های جنبه‌ای از این قانون مطابقت داشته باشد یا خیر.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

قانون بازارهای دیجیتال اوایل سال جاری توسط پارلمان اتحادیه اروپا تصویب شد. تعدادی از الزامات جدید برای دارندگان پلتفرم هایی مانند اپل را بیان می کند. در میان چیزهای دیگر، این الزامات شامل پشتیبانی از فروشگاه های برنامه شخص ثالث و قابلیت همکاری سرویس هایی مانند iMessage است. DMA می گوید که کسب و کارها باید “باز شوند و با پلتفرم های پیام رسانی کوچکتر تعامل داشته باشند.”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر اپل از برخی جنبه‌های قانون بازارهای دیجیتال پیروی نکند، اتحادیه اروپا تهدید می‌کند که «تا 20 درصد از گردش مالی سالانه یک شرکت در سراسر جهان را در صورت نقض مکرر قانون جریمه خواهد کرد». انتظار می رود DMA در ماه های آینده اجرایی شود، اما شرکت ها تا سال 2024 فرصت دارند تا قوانین را به طور کامل رعایت کنند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی