اپل وان با افزایش قیمت اسپاتیفای به گزینه بهتری تبدیل می شود

اگر کاربر آیفون هستید، مهاجرت به Apple Music و Apple One واقعاً کار خوبی است. در ماه آوریل، من در مورد تغییر از Apple Music به Spotify و سپس اینکه آیا به Spotify پایبند خواهم بود یا نه، نوشتم.

Apple Music و Spotify در کل بسیار شبیه به هم هستند و همه هنرمندان، آهنگ ها و آلبوم های مورد علاقه شما را می توانید در هر دو سرویس پیدا کنید. اما وقتی یک بسته Apple One را انتخاب می‌کنید، نزدیک به 200 بازی بدون تبلیغات و بدون خرید درون‌برنامه، کتابخانه رو به رشد Apple Originals با Apple TV+ و حداقل 50 گیگابایت iCloud دریافت می‌کنید.

اگر برای طرح خانواده یا طرح برتر پول پرداخت کنید، می‌توانید همه آن را با حداکثر شش عضو خانواده به اشتراک بگذارید، و اگرچه ممکن است فکر کنید Spotify بهترین سرویس پخش موسیقی است، هیچ شرکت دیگری چیزی را که اپل دارد ارائه نمی‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


روز دوشنبه، Spotify اعلام کرد که از ماه آینده قیمت اشتراک خود را افزایش خواهد داد. با ثابت ماندن قیمت های Apple Music، حداقل در حال حاضر، بسته Apple One می تواند برای کاربران وسوسه انگیزتر شود تا مشترک شوند. در واقع، برای بسیاری از طرفداران اپل، ممکن است اکنون زمان آن باشد که دست به کار شوند.

برای بسیاری از مردم، تصمیم فقط ریاضی است: اگر Spotify قیمت خود را افزایش دهد و شما یک کاربر اپل هستید، دلیل کمی برای پرداخت بیشتر و دریافت کمتر وجود دارد. اگر می خواهید آن را امتحان کنید، اپل وان نیز یک ماه آزمایش رایگان ارائه می دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این قیمت، کاربران خانواده Spotify می‌توانند با همین مبلغ از بسته فردی با Apple One لذت ببرند. Apple One Apple Music، Apple TV+، Apple Arcade و iCloud را در یک اشتراک جمع می‌کند و دارای سطح گران‌تری از جمله Apple News+ و Apple Fitness+ است.

آیا پس از این افزایش قیمت به استفاده از Spotify ادامه خواهید داد یا به فکر تغییر به Apple One هستید؟ برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود از بخش نظرات زیر استفاده کنید.

قیمت Apple One را در زیر مشاهده کنید:

  • شخصی: 14.95 دلار در ماه برای Apple Music، Apple TV+، Apple Arcade و 50 گیگابایت حافظه iCloud.
  • خانواده: با پرداخت 19.95 دلار در ماه، می‌توانید Apple Music، Apple TV+، Apple Arcade و 200 گیگابایت حافظه iCloud را با حداکثر شش عضو خانواده به اشتراک بگذارید.
  • اولین: 29.95 دلار، می‌توانید Apple Music، Apple TV+، Apple Arcade، Apple News+، Apple Fitness+ و 2TB حافظه iCloud را با حداکثر شش عضو خانواده به اشتراک بگذارید.

مهاجرت به Apple Music و Apple One بهتر از حد انتظار است

در حال حاضر در ایالات متحده، تنها طرح خانواده Spotify شاهد افزایش قیمت خواهد بود، اما در اروپا، بریتانیا و چندین کشور دیگر مانند برزیل، کاربران تا 30 درصد افزایش قیمت خواهند داشت. همانطور که توسط را حاشیه، غیرمتمرکزطرح خانواده در ایالات متحده از 14.99 دلار به 15.99 دلار خواهد رسید.

در بریتانیا، Spotify Student از 4.99 پوند به 5.99 پوند در ماه کاهش می یابد و اشتراک Duo (برای دو نفر) از 12.99 پوند به 13.99 پوند در ماه کاهش می یابد. کاربران خانوادگی نیز تحت تاثیر افزایش قیمت قرار خواهند گرفت، به طوری که طرح خانواده Spotify (تا شش حساب) از 14.99 پوند به 16.99 پوند در ماه کاهش می یابد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل وان 9to5mac فارسی