اپل وب‌سایت کاملاً جدید «Apple Trade In» را به موقع برای روز زمین راه‌اندازی می‌کند

با وجود طراحی جدید، اپل هیچ تغییری در ارزش های مبادله ای خود ایجاد نکرده است. شما می توانید بین 40 تا 600 دلار برای آیفون، بین 50 تا 165 دلار برای اپل واچ، بین 35 تا 445 دلار برای آی پد، بین 35 تا 1250 دلار برای مک و بین 30 تا 305 دلار برای دستگاه اندرویدی دریافت کنید.

اپل توضیح می دهد: “با Apple Trade In، می توانید ارزش زیادی برای دستگاه فعلی خود داشته باشید و آن را روی دستگاه جدید اعمال کنید. و می توانید همه این کارها را به صورت آنلاین یا در فروشگاه اپل انجام دهید.” ما آن را به صورت رایگان بازیافت خواهیم کرد. برای شما و سیاره زمین خوب است.

برای «سایر دستگاه‌ها» که شامل آی‌پاد، تلویزیون‌های اپل و هوم پاد می‌شود، اپل می‌گوید از بازیافت رایگان این محصولات خوشحال است. اپل می گوید: «کابل ها، محفظه ها، مانیتورها و موارد دیگر نیازی به هدر رفتن ندارند. ما می توانیم آنها را بازیافت کنیم تا بتوانند به کمک به سیاره ادامه دهند.”

اپل در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای بر مبادلات تجاری تاکید کرده است و کاربران را تشویق می‌کند تا آیفون‌های قدیمی خود را با اعتبار فوری برای یک دستگاه جدید معامله کنند. اکنون، اپل یک وب سایت جدید “Apple Trade In” را با طراحی جدید، جزئیات بیشتر در مورد فرآیند تجارت و موارد دیگر راه اندازی کرده است.

وب‌سایت جدید Apple Trade In کاربران را تشویق می‌کند تا از این برنامه استفاده کنند تا «ارزش زیادی برای دستگاه فعلی خود داشته باشند و آن را در دستگاه جدید اعمال کنند». اپل توضیح می دهد که چگونه این فرآیند هم به صورت آنلاین و هم در مکان های فروشگاه اپل کار می کند.

وب‌سایت جدید درست به‌موقع روز زمین می‌رسد و اپل مزایای زیست‌محیطی تجارت در دستگاه‌های قدیمی‌تر را توضیح می‌دهد.

سایت جدید “Apple Trade In”.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی وب‌سایت Trade In جدید اپل همچنین شامل یک نمای کلی از پاسخ‌ها به سؤالات متداول است، اینکه تجارت دستگاه‌های قدیمی چگونه برای کره زمین مفید است و چگونه این شرکت از داده‌های شخصی شما در طول فرآیند تجارت محافظت می‌کند.