اپل ورود یک آیفون با USB-C را تایید کرد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Joswiak توضیح داد که USB-C و Lightning دو کانکتور محبوب در جهان هستند که بیش از یک میلیارد نفر از کابل لایتنینگ استفاده می کنند. به گفته Joswiak، اعتقاد اپل این است که این شرکت با استفاده از نوعی کابل تعادل برقرار کرده است که می توانید آن را از منبع تغذیه جدا کنید، به این معنی که یک طرف می تواند لایتنینگ داشته باشد و طرف دیگر می تواند راحت ترین کانکتور برای کاربر باشد. مانند USB-C یا USB-A.

جوسویاک گفت که قانونگذاران اتحادیه اروپا و اپل بر سر ایده مقررات رایج شارژر با هم اختلاف دارند. وی خاطرنشان کرد که علیرغم این که اتحادیه اروپا نیت خوبی دارد، تنظیم کردن آن مشکلی است. او به ویژه اشاره می کند که قانونگذاران اتحادیه اروپا قبلاً سعی کرده اند کانکتور میکرو USB که اکنون منسوخ شده است را استاندارد کنند.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


گزارش از منابع از جمله بلومبرگ و Ming-Chi Kuo گزارش دادند که اپل قصد دارد سال آینده با آیفون 15 آینده به USB-C سوئیچ کند.

اتحادیه اروپا اخیراً قانون جدیدی را رسمی کرده است که بر اساس آن اکثر دستگاه‌های الکترونیکی شخصی باید برای شارژ انتقال داده به USB-C سوئیچ کنند. اکنون، برای اولین بار، اپل تأیید کرده است که باید با این مقررات جدید مطابقت داشته باشد، علیرغم اینکه این شرکت هنوز اساساً با اساس مقررات جدید شارژر رایج مخالف است.

یک آیفون با USB-C در راه است

گرگ جوسویاک، مدیر ارشد اجرایی اپل، معاون ارشد بازاریابی جهانی این شرکت، این خبر را تایید کرد. با جوسویاک و کریگ فدریگی، معاون ارشد اپل مصاحبه می شود جوآنا استرن در یک روزنامه وال استریت یک رویداد. استرن مصاحبه را با سوالی از کارگردان درباره بحث USB-C و Lightning آغاز کرد.

با این حال، در نهایت، Joswiak تایید کرد که اپل چاره‌ای جز پیروی از مقررات جدید شارژر رایج اروپایی در مورد USB-C نخواهد داشت. او تایید نکرد که اپل آیفون را به USB-C تغییر می‌دهد، اما اگر یک راه‌حل غیرمجاز را ممنوع کنید، این تنها راه‌حل واقعی است. Joswiak گفت: «برای اکثر مشتریان آیفون، همه چیز در مورد شارژ است.