اپل ویژگی جدید «خرید با متخصص از طریق ویدیو» را برای افزایش فروش آنلاین آیفون راه اندازی کرد

اپل امروز Shop with a Specialist over Video را راه اندازی کرد، یک تجربه خرید زنده جدید در apple.com برای مشتریان در ایالات متحده. جلسه خرید ویدیویی با این سرویس جدید، مشتریان می‌توانند آخرین مدل‌ها را مرور کنند، ویژگی‌های جدید را کاوش کنند و درباره پیشنهادات Apple Trade In، پیشنهادات شرکت مخابراتی، انتقال به iOS و گزینه‌های مختلف تامین مالی اطلاعات کسب کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

ویژگی جدید “خرید با متخصص از طریق ویدئو” از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر به وقت محلی در دسترس مشتریان در ایالات متحده خواهد بود. اپل می‌گوید که اگر جلسه‌ای در دسترس نباشد یا مشتری بخواهد بعد از ساعت کاری به صفحه دسترسی پیدا کند، می‌تواند ۲۴ ساعت شبانه‌روز با یک متخصص از طریق تلفن یا چت تماس بگیرد.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

اپل این قابلیت جدید را در یک بیانیه مطبوعاتی روز سه شنبه اعلام کرد. هنگامی که با یک متخصص ارتباط برقرار می کنید، مشتریان می توانند مجموعه آیفون را بررسی کنند، در مورد پیشنهادات و تبلیغات Apple Trade In و موارد دیگر اطلاعات کسب کنند:

کارن راسموسن، رئیس خرده فروشی آنلاین اپل، گفت:

ما دائماً در حال نوآوری هستیم تا تجربه شخصی‌تر را برای مشتریان خود فراهم کنیم و با آنها ملاقات کنیم تا بهترین اپل را ارائه دهیم. با خرید با متخصص از طریق ویدیو، اعضای تیم ما هیجان زده هستند که با مشتریان ارتباط برقرار کنند و با کشف اینکه کدام آیفون برای آنها مناسب است، خدمات استثنایی ارائه می کنند.

اپل امروز ویژگی جدیدی را برای فروشگاه آنلاین اپل به نام «خرید با متخصص از طریق ویدیو» معرفی کرد. این ویژگی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ویدیوی یک طرفه برای «خرید مجموعه آیفون» با متخصص اپل ارتباط برقرار کنند.

خریداران علاقه مند می توانند با مراجعه به صفحه «خرید آیفون» اپل این ویژگی را فعال کنند. کافی است روی دکمه «از متخصص آیفون بپرسید» کلیک کنید و گزینه «با ما از طریق ویدیوی یک طرفه بخرید» را جستجو کنید.