اپل و ال جی قرارداد استفاده طولانی مدت از پتنت منعقد کردند

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

بر اساس این نشریه، ال‌جی الکترونیکس و اپل «احتمالاً طبق استاندارد برای شرکت‌های بزرگ، یک قرارداد استفاده طولانی‌مدت از پتنت تا ده سال منعقد کرده‌اند».

مربوط:

سود بزرگی که ال جی برای آخرین معامله خود به دست آورده است این است که دیگر مجبور نیست به اپل پول پس دهد زیرا دیگر گوشی های هوشمند تولید نمی کند.

این دو در گذشته یک قرارداد مجوز متقابل ثبت اختراع امضا کرده بودند، اما با خروج ال‌جی از تجارت گوشی‌های هوشمند، این دیگر ضروری نیست.

منبع شنیده شده توسط منتخب مبهم است که اپل با کدام اختراعات موافقت کرده است، زیرا این نشریه به سادگی بیان می کند که شامل “بسیاری از پتنت های ضروری استاندارد” است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به عنوان مثال، ظاهراً ال‌جی دیسپلی پنل‌های OLED را برای آیفون 14 آینده عرضه می‌کند. انتظار می‌رود این مجموعه تا چند هفته دیگر معرفی شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگرچه LG Electronics دیگر گوشی‌های هوشمند تولید نمی‌کند، اما این شرکت همچنان برای اکوسیستم اپل بسیار مهم است، زیرا LG Innotek و LG Display ماژول‌ها و نمایشگرهای دوربین را در اختیار شرکت کوپرتینویی قرار می‌دهند.

در ماه آوریل، LG Electronics یک بار هزینه مجوز ثبت اختراع را به مبلغ حدود 600 میلیون دلار دریافت کرد، اما نام مشتریان را ذکر نکرد. اکنون، منتخب متوجه شد که این هزینه های مجوز از دو شرکت از جمله اپل است.

این نشریه خاطرنشان می کند که نوکیا پس از خروج از تجارت گوشی، معاملات مشابهی را انجام داده است.