اپل و اپرا پس از پایان قرارداد چند ساله از یکدیگر جدا شدند

پروژه های وینفری به عنوان بخشی از مجموعه ای از محتوای اصلی اپل منتشر خواهد شد.

این معامله در ژوئن 2018 اعلام شد. در آن زمان، در بیانیه مطبوعاتی آمده است:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی در طول چند سال گذشته، اپرا توانسته است چندین برنامه برای Apple TV+ ایجاد کند، مانند من که نمیتونی ببینی، گفتگوی اپرا، باشگاه کتاب اپراو اپرا در مورد COVID-19 صحبت می کند. به غیر از آن، این سلبر برای برندهای دیگر نیز تعداد زیادی از کارهای ویژه دیگر انجام می داد. شبکه CBS نه تنها مصاحبه هری و مگان را پخش کرد، بلکه برنامه ویژه ادل را نیز پخش کرد. این مصاحبه سلطنتی 17.1 میلیون بیننده را برای پخش اولیه خود جذب کرد که باعث شد برنامه نویسان +Apple TV احساس “ناامیدی” کنند. پوک گزارش ها.

آخرین اما نه کم اهمیت، این پست می گوید که Apple TV+ و Oprah “پروژه به پروژه، که به من گفته شده اتفاق خواهد افتاد” کار خواهند کرد. پوک می‌گوید که دوران «اعلامیه‌های مطبوعاتی بسیار گران تمام شده است».

وینفری و اپل با هم برنامه‌های اصلی ایجاد خواهند کرد که توانایی بی‌نظیر او برای ارتباط با مخاطبان در سراسر جهان را در بر می‌گیرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اولین بار توسط پوک، این نشریه می گوید که «در پشت صحنه، به من گفته می شود، رابطه اپرا با اپل در حال تغییر است. این قرارداد بزرگ چند ساله که او در سال 2018 اعلام کرد در حال پایان است و اپل تمدید نمی کند. اپل این جدایی را برای من تایید کرد اما از اظهار نظر خودداری کرد.

نظر شما در مورد این تغییر چیست؟ آیا فکر می کنید اپرا یک دارایی برای اپل بود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

برنامه نویسان AppleTV+ زک ون آمبورگ و جیمی ارلیخت احتمالاً خانواده سلطنتی را دوست داشتم، و من شایعاتی شنیده ام که آنها از انتشار اپرا برای پخش کننده ناامید شده اند. اما این معامله ای است که آنها انجام دادند. و اپل حداقل با عقد قرارداد با اپرا در سال 2018، زمانی که نتفلیکس و آمازون هر دو او را می خواستند، تقویت شد. او در مارس 2019، ماه‌ها قبل از راه‌اندازی سرویس، نقشی کلیدی در تضمین AppleTV+ نوپا در آن تماس عجیب و غریب با گاوهای مشهور در کوپرتینو ایفا کرد. آنها در یک میلیارد جیب هستند، شما. یک میلیارد جیب،» او گفت، و بلافاصله توضیح داد که چرا بسیاری از هنرمندان نام‌آمیز بدون دیده شدن در اپل ثبت‌نام کرده‌اند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

چهار سال پیش، اپرا وینفری قراردادی چند ساله با اپل امضا کرد. اکنون، سلبریتی و شرکت کوپرتینویی در حال تغییر نحوه عملکرد قرارداد هستند، زیرا اپرا به تولید محتوا برای چندین شرکت دیگر ادامه می‌دهد و اپل نیز انتظارات خود را در Apple TV+ تغییر می‌دهد.