اپل و تیم کوک مخالفت خود را با قوانین ضد LGBTQ+ در تگزاس و سایر ایالت ها ابراز می کنند

من به عنوان عضوی مغرور از جامعه LGBTQ+، عمیقاً نگران قوانینی هستم که در سراسر کشور وضع شده است، به ویژه قوانینی که بر جوانان آسیب‌پذیر ما متمرکز است. من با آنها و با خانواده ها، عزیزان و متحدانی هستم که از آنها حمایت می کنند. »

گرفتن 9to5Mac

تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز در توییتر گرفتار شد روز پنجشنبه مخالفت خود را با این قوانین به عنوان “عضو مفتخر جامعه LGBTQ+” اعلام کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.




[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

همانطور که توسط جایگاه بزرگ تگزاس، شرکت‌ها از این نامه استفاده می‌کنند تا از فرماندار ابوت بخواهند که «تلاش‌های ضد LGBTQ+» در ایالت را متوقف کند. این امر پس از آن صورت می گیرد که او نظرسنجی های خانوادگی را مجاز کرد که “به کودکان تراجنسیتی اجازه می دهد مراقبت های تایید کننده جنسیت دریافت کنند”. علاوه بر این، تگزاس و ابوت دارای سابقه قوانین ضد دگرباش جنسی+ و قوانین ضد حقوق زنان هستند.

اپل بدون شک به سیاست های اقتصادی تگزاس با مالیات کم و مقررات پایین کشیده شده است. و در حالی که این امر از منظر تجاری منطقی و قابل درک است، بر مخالفت او با سیاست های تبعیض آمیز دولتی سایه افکنده است.

اپل همچنین از دادن اجازه کار از راه دور به کارمندان خودداری می‌کند، به این معنی که افرادی که در تیم‌های مستقر در آستین کار می‌کنند چاره‌ای جز این ندارند که در حالتی زندگی کنند که ارزش‌هایشان قدردانی نشود.

در این نامه، این شرکت ها نوشتند:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

دفتر فرماندار ابوت به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخی نداد جایگاه بزرگ تگزاس. فرماندار و افراد معتمد مانند کن پکستون علیرغم انتقاد کارشناسان، مشاغل، شهروندان و سایر سیاستمداران در این تلاش‌ها علیه LGBTQ+ قدم گذاشته‌اند.

در این نامه آمده است: «ما از رهبران عمومی خود – در تگزاس و در سراسر کشور – می‌خواهیم تا از تلاش‌های خود برای اعمال تبعیض در قانون و سیاست دست بکشند. این فقط بد نیست، بلکه بر کارمندان، مشتریان، خانواده‌های آنها و کار ما تأثیر می‌گذارد.»

اپل یکی از معدود شرکت‌هایی است که نامه‌ای سرگشاده را امضا کرده و از دستورالعمل‌های جدید ضد دگرباش جنسی گرگ ابوت، فرماندار تگزاس انتقاد کرده است. این نامه سرگشاده با هماهنگی کمپین حقوق بشر توسط شرکت هایی از جمله اپل، گوگل، آی بی ام و متا امضا شده است. به صورت آگهی تمام صفحه در نسخه جمعه منتشر شد اخبار صبح دالاس

در این نامه آمده است: «تلاش اخیر برای جرم انگاری والدین به دلیل کمک به فرزند ترنس‌جندرشان برای دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی ضروری و متناسب با سن در ایالت تگزاس، برخلاف ارزش‌های شرکتی ما است.» «این سیاست برای کارمندان و خانواده‌هایشان ترس ایجاد می‌کند، به‌ویژه آن‌هایی که کودکان ترنس‌جندر دارند، که ممکن است اکنون با انتخاب ارائه بهترین مراقبت‌های پزشکی ممکن برای فرزندان خود مواجه شوند، اما خطر حذف این کودکان توسط سرویس‌های حمایت از کودکان برای این کار وجود دارد. “

وقتی صحبت از انتقاد اپل از قوانین اخیر در تگزاس می شود، زمینه مهمی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. اپل میلیاردها دلار در آستین تگزاس سرمایه گذاری کرده است، هم از نظر کارخانه ها و تأسیسات تولید و هم از نظر دفاتر. تیم کوک، مدیرعامل اپل در سال 2019 در کنار رئیس جمهور وقت ترامپ، از یک کارخانه مک پرو در آستین، تگزاس بازدید کرد.