اپل و سایر شرکت‌های فناوری از دادگاه عالی ایالات متحده می‌خواهند که از تصمیم مثبت خود حمایت کند

در موارد اخیر، دانشجویان برای پذیرش منصفانه در مقابل هاروارد و دانشجویان برای پذیرش منصفانه در مقابل دانشگاه کارولینای شمالیشاکیان می گویند که این اقدام مثبت نه تنها به کاندیداهای سفیدپوست لطمه می زند، بلکه به منزله «مجازات ضد آسیایی» است.

در کنار اپل، شرکت هایی مانند متا، گوگل، لیفت، اوبر، پینترست، ورایزون و غیره. در کل، نزدیک به 80 شرکت در پرونده موجود است.

همانطور که توسط بلومبرگ، دیوان عالی کشور قرار است در مورد یک جفت دعوای مثبت رأی صادر کند. از زمانی که محافظه کاران اکثریت 6-3 را در دیوان عالی به دست آوردند، این اولین پرونده اقدام مثبت خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل و تعدادی از شرکت‌های دیگر، در مورد حمایت از برنامه‌های اقدام مثبت مورد مناقشه در برخی از دانشگاه‌ها، به دادگاه عالی ایالات متحده شکایت کرده‌اند. اپل و سایر شرکت ها می گویند “گروه های مختلف تصمیمات بهتری می گیرند.”

شرکت‌های حامی دانشگاه‌ها می‌گویند: «مطالعات تجربی تأیید می‌کنند که گروه‌های مختلف از طریق افزایش خلاقیت، اشتراک ایده و دقت تصمیم‌های بهتری می‌گیرند». این مزایا به سادگی ناملموس نیستند. آنها در نتایج خالص شرکت ها منعکس می شوند.

حافظه نشان می‌دهد: «در حالی که مزایای یک گروه دانشجویی متنوع به‌طور گسترده قابل مشاهده است، اما در STEM که در طول تاریخ با محدودیت‌های تنوع بیشتری نسبت به بسیاری از رشته‌های تحصیلی مشخص شده است، برجسته‌تر و قانع‌کننده‌تر هستند».

این اولین باری نیست که اپل نام خود را پشت سر گذاشته است. در گذشته، مایکروسافت و اپل در ایالت هایی مانند میشیگان و تگزاس، در موارد مثبت اقدام به امضا کرده اند. با این وجود، همانطور که بلومبرگ اشاره می‌کند که این شرکت‌ها در این موارد برای حمایت از دانشگاه‌ها با خطر مواجه می‌شوند.

در خلاصه آمده است: «فقط از این طریق آمریکا می‌تواند مجموعه‌ای از کارگران و رهبران تجاری بسیار ماهر آینده را تولید کند که آماده پاسخگویی به نیازهای اقتصاد و نیروی کار مدرن هستند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در خلاصه، شرکت‌ها نوشتند که «گروه‌های متنوع تصمیمات بهتری می‌گیرند» و منجر به «افزایش خلاقیت، اشتراک ایده و دقت» می‌شوند. این شرکت ها همچنین خاطرنشان می کنند که “مزایای ناملموس نیستند” و “همچنین به نتیجه شرکت ها تبدیل می شوند.”