اپل و فیس‌بوک اطلاعات شخصی کاربران را در اختیار هکرهایی قرار می‌دهند که خود را مجری قانون می‌دانند

دستورالعمل‌هایی که اپل به آنها ارجاع می‌دهد بیان می‌کند که ممکن است با یک ناظر دولتی یا افسر مجری قانون که این درخواست را ارائه کرده است تماس گرفته شود و از اپل خواسته شود که قانونی بودن درخواست اضطراری را تأیید کند.

بلومبرگ خاطرنشان می کند که هر دو شرکت داده هایی را در مورد انطباق خود با درخواست های داده اضطراری منتشر می کنند. از جولای تا دسامبر 2020، اپل 1162 درخواست اضطراری دریافت کرد و به 93 درصد از این درخواست ها پاسخ داده بود. از سوی دیگر، فیس بوک از ژانویه تا ژوئن 2021، 21700 درخواست اضطراری دریافت کرد و به 77 درصد از درخواست ها پاسخ داد.

می توانید مقاله کامل بلومبرگ را اینجا بخوانید.

آلیسون نیکسون، مدیر تحقیقات شرکت سایبری Unit 221B، از تیم های مجری قانون در اپل و فیس بوک دفاع می کند:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به گفته این نشریه، “به نظر می رسد هکرهای وابسته به یک گروه جرایم سایبری موسوم به “تیم بازگشت” پشت برخی از ادعاهای قانونی جعلی هستند.” به گفته محققان امنیت سایبری، برخی از هکرها ممکن است افراد زیر سن قانونی در بریتانیا و ایالات متحده باشند. علاوه بر این، یکی از آنها می تواند مغز متفکر گروه جنایت سایبری باشد که مایکروسافت، سامسونگ و انویدیا را هک کرده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی در اواسط سال 2021، اپل پس از اینکه هکرها به عنوان مقامات مجری قانون ظاهر شدند، اطلاعات مشتریان خود را در اختیار هکرها قرار داد. بلومبرگ. به گفته افراد مطلع، این شرکت اطلاعات اولیه مشترکین را به دلیل جعلی “درخواست داده های اضطراری” ارائه کرده است.

برای بلومبرگ، یکی از نمایندگان اپل به جای اظهار نظر رسمی، به بخشی از دستورالعمل های اجرایی آن اشاره کرد.

این نشریه توضیح می‌دهد که مردم می‌گویند: «معمولاً، چنین درخواست‌هایی فقط با حکم بازرسی یا احضاریه‌ای که توسط قاضی امضا شده است ارائه می‌شود. با این حال، چنین درخواست های اضطراری نیازی به حکم دادگاه ندارد.

مربوط:

در هر موردی که این شرکت‌ها اشتباه می‌کردند، در قلب آن شخصی بود که تلاش می‌کرد کار درست را انجام دهد. من نمی توانم به شما بگویم که چند بار تیم های اعتماد و ایمنی بی سر و صدا جان انسان ها را نجات داده اند، زیرا کارمندان انعطاف پذیری قانونی برای واکنش سریع به وضعیت غم انگیزی که برای یک کاربر رخ می دهد را داشتند.

در کنار اپل، متا – شرکت مادر فیس بوک – نیز اطلاعات کاربران را در اختیار هکرها قرار داد. اسنپ ​​چت همچنین یک درخواست قانونی جعلی از همان هکرها دریافت کرد، اگرچه مشخص نیست که آیا این شرکت اطلاعاتی ارائه کرده است یا خیر.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.