اپل و Epic برای نرم افزار سوابق سلامت macOS با هم همکاری می کنند

طبق گزارش‌ها، اپل Epic را تحت فشار قرار داد تا «نسخه بومی سرویس» را برای دستگاه‌های اپل ایجاد کند، اما این دو شرکت در عوض این سازش را از نسخه «اجرای آسان‌تر در دستگاه‌های اپل» انتخاب کردند. اپل این توافق را تایید نکرده است، اما Axios می‌گوید این موضوع توسط یک منبع داخل اپیک تایید شده است.

اپل همچنان در مراقبت‌های بهداشتی فعالیت می‌کند و این بار با Epic Systems برای نسخه‌ای سازگار با مک از برنامه سوابق پزشکی خود قراردادی منعقد کرده است. همانطور که توسط اکسیوس، در این قرارداد Epic Systems نسخه‌ای از ابزار سوابق سلامت خود را ایجاد می‌کند که «اجرای آن در دستگاه‌های اپل آسان‌تر است».

این توافق با وجود اختلافات قبلی بین اپیک و اپل بر سر سوابق سلامت و به اشتراک گذاری داده ها انجام شد. Axios توضیح. اپل برای کاهش الزامات به اشتراک گذاری سوابق سلامتی تلاش کرده است، که Epic به شدت با آن مخالف است. Epic استدلال کرد که تغییرات قوانین با تمرکز بر “عملکرد متقابل” برای سیستم مراقبت های بهداشتی ما بسیار سنگین خواهد بود و حریم خصوصی بیمار را به خطر می اندازد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

با توجه به سرعتی که همه چیز در صنعت مراقبت های بهداشتی در حال تغییر است، به ویژه در مورد فناوری سوابق پزشکی، احتمالاً مدتی طول می کشد تا نتایج این توافق جدید را ببینیم. با این حال، می‌تواند برای صنعت و مصرف‌کنندگان مفید باشد، به‌خصوص اگر ادغام داده‌ها با سایر پلتفرم‌ها و خدمات اپل را بهبود بخشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Epic Systems بزرگترین ارائه دهنده پرونده الکترونیک سلامت در ایالات متحده است که “حدود نیمی از سوابق پزشکی جمعیت” در سیستمی با نرم افزار و فناوری Epic ذخیره می شود. فقدان نرم افزارهای توسعه یافته مک، آی پد و آیفون Epic، توانایی اپل را برای بهره برداری بیشتر از صنعت سوابق سلامت مهار کرده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: