اپل پردیس 67 هکتاری را در سن دیگو خریداری می کند زیرا روی یک مودم سفارشی کار می کند

[ad_1]

چندین سال از زمانی که اپل اعلام کرد قصد دارد از حضور خرده فروشی خود در سن دیگو فراتر رفته و یک مرکز مهندسی سخت افزار و نرم افزار بسازد، می گذرد. اکنون، در چیزی که به نظر می‌رسد اولین خرید تجاری این شرکت در منطقه است، اپل محوطه 67 هکتاری سابق HP را خریداری کرده است، زیرا کار برای ساخت یک مودم داخلی و موارد دیگر را افزایش می‌دهد.

حدود 20 مایل دورتر از بسیاری از دفاتر کوالکام، اپل پردیس آزمایشگاه تحقیقاتی جوهرافشان سابق HP را در رانچو برناردو خریداری کرده است. همانطور که San Diego Union-Tribune گزارش داد، اپل 445 میلیون دلار برای محوطه 67.6 هکتاری معروف به مرکز شرکتی رانچو ویستا پرداخت کرد.

اپل املاک مختلفی را در شهرستان سن دیگو اجاره کرده است، اما به نظر می رسد این اولین خرید این شرکت باشد زیرا در مورد تلاش های مهندسی در کالیفرنیای جنوبی جدی تر می شود.

در ابتدا، اپل قصد داشت 1200 شغل جدید در سن دیگو برای مهندسی سخت افزار و نرم افزار اضافه کند، اما اکنون این انتظار تا سال 2026 به 5000 شغل می رسد.

اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد: بیش از دو دهه است که بخشی از جامعه سن دیگو بوده‌ایم و هیجان‌زده هستیم که به سرمایه‌گذاری در اینجا ادامه دهیم و تیم‌های کلاس جهانی خود را گسترش دهیم. یک سخنگوی از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

گرفتن 9to5Mac

این خرید به نظر تعهدی قوی به مودم اپل و سایر کارهای مهندسی بی سیم است.

مدت کوتاهی پس از اینکه اپل اعلام کرد قصد دارد مهندسی خود را به سن دیگو گسترش دهد، این شرکت اعلام کرد که یک قرارداد میلیارد دلاری با اینتل برای کسب و کار مودم گوشی های هوشمند خود منعقد کرده است – زیرا شروع به کار روی یک مودم داخلی کرده است.

در حالی که گزارش های قبلی حاکی از آن بود که اپل می خواهد از مودم های خود در محصولاتی مانند آیفون در اوایل سال 2023 استفاده کند، تصمیم برای حل و فصل شکایت شدید با کوالکام و امضای یک قرارداد شش ساله تا سال 2025 به این معنی است که این برنامه ها ممکن است به تعویق بیفتند یا در حداقل تا حدودی تغییر کرده است باید منتظر بمانیم و ببینیم.

اما مطمئناً، کار اپل برای تولید مودم‌های خودش ادامه دارد، که می‌تواند گسترش بیشتری از Apple Silicon باشد و قطعات سخت‌افزاری بیشتری را در داخل خود بیاورد.

اگر تصاویری که برای پردیس تازه خریداری شده در Google Maps نشان داده می شوند دقیق باشند، اپل ممکن است بازسازی های زیادی را انجام دهد…

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی