اپل پرونده نقض پتنت AirPods را با Koss قبل از محاکمه حل می کند

[ad_1]

پس از متهم شدن به نقض حق ثبت اختراع در مورد هدفون های بی سیم Koss، اپل موافقت کرده است که دعوی در مورد هدفون های AirPods و Beats را حل و فصل کند، این شرکت ها در یک پرونده قضایی در روز شنبه قبل از دادگاه برنامه ریزی شده برای دوشنبه اعلام کردند.

کوس اپل را به نقض حق ثبت اختراع در یک دعوی قضایی در سال 2020 متهم کرد. در آن زمان، این شرکت ادعا کرد که هدفون های بی سیم را به طور کلی و هدفون های بی سیم واقعی را به طور خاص اختراع کرده است:

Koss نمونه اولیه هدفون درون گوش را توسعه داد که بر اساس تلاش‌های توسعه تراشه‌های خود ساخته شده بود، با نمونه‌های اولیه کار از اواسط دهه 2000 که بسیار شبیه محصولات مصرفی شناخته شده بودند که یک دهه و نیم بعد در بازار هجوم آوردند.

به نظر می رسد اولین مورد از پنج ادعای خاص استدلال می کند که اپل حق اختراع Koss را در مورد فناوری زیربنای تمام هدفون های بی سیم نقض کرده است.

حق اختراع ‘025 به طور کلی هدفون های بی سیمی را توصیف می کند که شامل یک مدار فرستنده گیرنده برای دریافت جریان صوتی از منبع داده مانند پخش کننده صوتی دیجیتال یا رایانه از طریق یک شبکه بی سیم است. […]

هدفون متهم هیچ استفاده غیرقابل نقض قابل توجهی ندارد.

به گزارش رویترز، اما چند روز قبل از محاکمه، اپل و کوس به توافقی دست یافتند. جزئیات نامشخص است و نه شرکت ها و نه وکلا به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نمی دهند. در اینجا آنچه این نشریه گزارش می دهد:

با شروع محاکمه این پرونده که قرار است روز دوشنبه آغاز شود، این شرکت ها در دادگاه فدرال در Waco، تگزاس گفتند، آنها ادعاهایی را که اپل حق اختراع هدفون بی سیم کوس را نقض کرده است، حل کرده اند.

قاضی منطقه ای ایالات متحده، آلن آلبرایت، پرونده را با تعصب در همان روز رد کرد، به این معنی که نمی توان آن را دوباره تشکیل داد.

در آن زمان، کوس به دنبال دریافت حق امتیاز از فروش هدفون های AirPods و Beats Wireless در مورد اپل بود، اما اپل استدلال کرد که محصولاتش هیچ حق ثبت اختراعی را نقض نمی کنند.

به گزارش رویترز، پرونده روز شنبه در تگزاس می گوید که این شرکت ها “همه مسائل اختلافی بین خود” را حل و فصل کرده اند.

کوس همچنین از سایر رقبا به دلیل نقض حق اختراع هدفون بی سیم شکایت کرده است، اما این پرونده ها اکنون در دادگاه های دیگر در جریان است.

مربوط:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی