اپل پس از دو سال وقفه به دلیل همه‌گیری کووید-19، امروز در جلسات اپل از سر گرفت.

[ad_1]

اپل رسماً جلسات محبوب امروز خود در اپل را به فروشگاه‌های خرده‌فروشی در سراسر ایالات متحده بازگرداند. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که جلسات امروز در اپل به مدت دو سال به دلیل همه‌گیری COVID-19 متوقف شد.

اپل از بازگشت حضوری امروز در جلسات اپل در یک سال خبر داد بیانیه مطبوعاتی پنجشنبه با توضیح:

از 7 مارس، مکان‌های فروشگاه اپل در سرتاسر کشور برای اولین بار از زمان شروع همه‌گیری، و درست به موقع برای جشن گرفتن ماه تاریخ زنان، امروز در جلسات اپل حضوری از سر گرفته می‌شوند. از طرفداران موسیقی و سازندگان در تمام سطوح مهارت دعوت می شود تا از فروشگاه اپل محلی خود دیدن کنند تا هنر ریمیکس را با GarageBand – برنامه ایجاد موسیقی اپل – با استفاده از موسیقی لیدی گاگا، ستاره پاپ برنده جایزه، کشف کنند.

Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده‌فروشی و مردم اپل، همچنین اضافه کرد که اپل این ارتباط حضوری را در طول همه‌گیری از دست داده است:

Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده فروشی + مردم اپل، گفت: “ما مشتاقانه منتظر بازگشت اعضای دیگر جوامع خود به فروشگاه های خود هستیم تا امروز را در اپل به رهبری خلاقان باورنکردنی اپل تجربه کنیم.” ما تجربه این ارتباط را در فروشگاه‌هایمان از دست دادیم و بسیار خوشحالیم که Today at Apple شخصاً بازگشته است.

اگرچه اپل در طول همه گیری کووید-19 امروز را به صورت حضوری در جلسات اپل ارائه نکرده است، اما این کار را کرده است تنوع ارائه کرد جلسات “امروز در اپل در خانه”.

اپل می گوید جلسات حضوری امروز در اپل هفته آینده به طور رسمی در 7 مارس در فروشگاه های اپل در ایالات متحده آغاز می شود. می توانید درباره اپل بیشتر بدانید بیانیه مطبوعاتی همینجا

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی