اپل پس از رسیدن به ارزش بازار 3 تریلیون دلاری، امسال 25 درصد ضرر کرده است

آیا این برای بازگرداندن شرکت به ارزش بازار 3 تریلیون دلاری کافی است؟ ما باید دنبال کنیم و ببینیم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


دیوید ترینر، مدیر اجرایی این شرکت، شرکت تحقیقاتی سرمایه گذاری New Constructs گفت: «همانطور که اپل از بازار افزایشی با سوخت فدرال رزرو سود برده است، با کاهش نرخ بهره و کاهش یارانه های کمی آسیب خواهد دید.»

سه روز پس از سال 2022، سهام اپل در معاملات روزانه به حدود 182.90 دلار رسید و شرکت کوپرتینویی را به اولین شرکت در جهان با ارزش 3 تریلیون دلار تبدیل کرد. اما پس از رسیدن به این قله، سهام سازنده آیفون در ماه های اخیر 25 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، تحلیلگران برآوردهای خود را برای درآمد سه ماهه سوم مالی اپل 7.8 درصد کاهش دادند. بلومبرگ می‌گوید پیش‌بینی‌های درآمدی در مدت مشابه حدود 4.2 درصد کاهش یافته است و این سهام همچنین دارای پایین‌ترین سهم از رتبه‌بندی خرید تحلیلگران در بیش از یک سال گذشته است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در حالی که اپل هنوز اعلامیه های هیجان انگیزی را در چند سال آینده با هدست واقعیت ترکیبی، هدست AR و حتی پروژه ماشین خود دارد، این شرکت همچنین در حال آماده سازی سری جدیدی از آیفون ها، اپل واچ، مک ها و آی پدها است. نیمه دوم سال

KeyBanc Capital Markets با استناد به مخارج داده های کارت اعتباری، نشانه هایی از کاهش تقاضای ایالات متحده را مشاهده می کند. دیگران نگرانی‌هایی را در مورد نرخ رشد درآمد فروشگاه اپلیکیشن این شرکت مطرح کرده‌اند و مورگان استنلی اضافه کرده است که تخمین‌هایش برای تجارت خدمات اپل خطراتی را به همراه دارد. با توجه داده ها اپل که توسط بلومبرگ گردآوری شده است، 18.7 درصد از درآمد سال مالی 2021 و بیش از 30 درصد از سود ناخالص خود را از خدمات به دست آورده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اگرچه این شرکت هنوز در حال شکستن رکوردهای درآمدی در سه ماهه مالی اخیر است، اما بیش از 800 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را با سقوط سهام فناوری از دست داد. بلومبرگ گزارش ها. این انتشار بیانگر نگرانی فزاینده ای است که افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو می تواند ایالات متحده را وارد رکود کند.

مانند 9to5MacZac Hall در ژانویه نوشت، اپل “اتکای فزاینده ای به خدمات روزافزون دارد و موفقیت جهانی مستمر با آیفون، آی پد و مک است. اپل همچنین طیف وسیعی از بازارهای جدید را با انتظارات بالا برای iPhone SE 5G مقرون به صرفه دارد. ، یک نقشه راه چند ساله برای ورود معوق این شرکت به هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، و نمای واضح تر از پروژه اپل زیرا که مدت ها شایعه شده بود.